Mindenkihez szól az Adidas új kollekciója

2019. október 20. |

Az új Home of Classics kollekció egy utazás a világban és a szerepek között. Az adidas Originals új magyar kampányfotóival bebizonyítja, hogy bárki, bármilyen stílussal azonosulni tud a termékekkel.

A Supercourt sziluettje a régi idők sneakereit idézi, de kortalan stíluselemeivel nagyon is mai. A magyar csapat a fotózás során olyan civilekkel dolgozott együtt, akik tényleg sneakerben járnak a mindennapi munkájuk során, legyenek divattervezők, forgatókönyvírók, eladók vagy diákok. Akik tudják, hogy minden repedés, minden koszcsík csak közelebb hozza a cipőt a viselőjéhez, hiszen élményekről, nagy utazásokról mesél.

A legújabb Home of Classics széria nem a csúcstechnológiára helyezi a hangsúlyt, hanem az egyszerű és ikonikus elemekre: három csík, fehér bőr és gumírozott kialakítás. A kollekció fő eleme a Supercourt, amely generációk óta rekordokat dönt. Három új kiadása újraértelmezi a tradicionális fehér bőr kialakítást modern színkombinációkkal, prémium bőr felsőrésszel valamint lenvászon talpbetéttel.

A kampány többi fotójáért kattints a galériára!

A Home of Classics ezen kollekciója tartalmazni fogja a legnagyobb klasszikusokat is, például a Stan Smith, Superstar 80s, Continental 80, Rivalry Lo és A.R. Trainer sneakereket, amelyek az 50 éves szakértelmet ünneplik. Cipők, amik gondossággal készültek, és készen állnak az új élmények megélésére, újabb szerepek betöltésére – csak úgy, mint az alkotók világszerte.

Az új Home of Classics kollekció 2019. október 17-től lesz elérhető világszerte ezen az oldalon, illetve hazai partnereinknél a BP Shop és a Playersroom üzleteiben, valamint a Footshopban 29.990 Ft áron.

Fotók: Pósalaki Anett

Szólj hozzá te is!

Még több Divat

Egy rózsaszín kabát három szettben divattipp

Egy rózsaszín kabát három szettben