A H&M-től már rég megszokhattuk a legkülönfélébb együttműködéseket, a legújabb pedig ismét csak izgalmasnak ígérkezik. A tokiói TOGA luxusmárkát 1997-ben alapította Yasuko Furuta dizájner, aki dekonstruált sziluettjeivel, játékos nyomataival, avantgárd ötleteivel, az igényes kidolgozottság iránit igényével és terveinek hétköznapi hordhatóságával vált igazán népszerűvé. A svéd divatházzal megálmodott közös kollekciót is a TOGA archív szabásmintái inspirálták.
„A H&M először 2019-ben szeptemberében vette fel velünk a kapcsolatot. Először nagyon meglepődtem, és nem értettem, hogyan eshetett a választásuk a TOGA-ra, egy független japán brandre” – emlékszik vissza Yasuko Furuta, és hozzátette, a márka a kezdetektől fogva tiszteletben tartotta a koncepciójukat. A TOGA darabok ötlete az, hogy a ruhák viselője maga határozhatja meg a fizikai expozíció mértékét, vagyis eldönthetik, hogy mennyi csupasz bőrt akarnak megmutatni magukból.
Kattints a képre, és nézd meg a galériát!
Forrás: Vogue Fotók: H&M