Összeállt a magyar divat és dizájn színe-java, hogy a sajátos nevelési igényű gyerekeket nevelő szülőket támogassák

2021. december 25. |

A KIKAPCS. Alapítvány küldetése, hogy kedvezményes kikapcsolódást és egymást segítő közösséget biztosítson olyan családok számára, akik sajátos nevelési igényű (SNI) gyermeket nevelnek. A KIKAPCS. Közösséget 2019-ben 20 családdal indították el, 2020-ra több mint 50, idén pedig már 100 családnak biztosítottak élményeket és szállodai nyaralást, szakmai programmal egybekötve. Céljuk, hogy 2022-ben stabilan már 150 családnak tudjanak segíteni.

Az Alapítvány mentorai és nagykövetei mind elkötelezetten támogatják a két fiatal, Bárdió Luca és Környei Viktória által megálmodott programot. A karácsonyi szezonra készülve Incze-Dusik Bori, a KIKAPCS. Alapítvány PR mentoraként egy olyan lokális, hazánkban és a nagyvilágban is értékteremtő márkák együttműködését álmodta meg, mely akár hosszú távon is piacképes bevételt hozhat az Alapítvány számára.
A KIKAPCS. mellé állt Cselényi Eszter, a CELENI divatmárka megálmodója, valamint az AYS Szójagyertya Budapest, az @andyourstories csapata, hogy egyedi termékeikkel segítsék őket.

150 gyertya 150 családért

Cselényi Eszter egy női, egy kislányruhát és egy plüssegér kisasszonyt tervezett az Alapítvány számára, míg az @andyourstories minden egyes Sweet Gingerbread illatú gyertyájának megvásárlása után 1000 Forintot adományoz az Alapítványnak. A szójagyertya manufaktúra ezért öntött ki 150 darab, speciális címkével ellátott Gingerbread gyertyát, ami szimbolizálja a KIKAPCS. alapítók álmát, hogy jövő évben elérjék a 150 családot támogatott család utaztatását.

Celeni az anyukákért

A Cselényi Eszter által megálmodott minikollekció fotóit Ajkai Dávid készítette. A kampány modellje három csodás SNI-s gyerekeket nevelő édesanya, akik a KIKAPCS. Alapítványt jól ismerik. A kampány nem csak egy egyszerű ünnepi anya-gyermek kollekció, üzenete, hogy mennyi szépség rejlik bennük, és mennyi magánnyal tud járni egy SNI-s gyermek édesanyájának lenni.

Cselényi Eszter így mesél a kollekció megszületéséről: „A CELENI márkával nem volt nehéz megtalálni a kapcsolódási pontot a KIKAPCS. Alapítvánnyal. Mindhárman fiatal vállalkozó nők vagyunk, akik szeretnék erősíteni egymást, és ezen kívül alapértékünk a tenni akarás egy szebb jövő érdekében. Nem volt kérdés, hogy belevágunk az együttműködésbe. A KIKAPCS. X CELENI csodaszép kapszulakollekciója, egy női ruha, egy gyerekruha és egy plüssegérke. A kampányhoz három gyönyörű KIKAPCS.-anyuka állt modellt, ez hatalmas, életre szóló élmény volt számukra. Megható volt a fotózás, karácsony előtt sokkal érzékenyebbek az emberek, és mi szeretnénk megadni a lehetőséget, hogy most egy kreatív úton tehessünk jót. Ez a kollekció több mint egy sima ruha. Ez egy stílusos támogatás, egy karácsonyi jó cselekedet, amivel mindenki kicsit karácsonyi hőssé válhat, és támogathatja az SNI-gyereket nevelő családokat, hiszen minden megvásárolt ruha után 30% érkezik az Alapítványhoz.”

Fotó: Ajkai Dávid, Haj: Lazár Joci, Authentic Beauty Concept, Smink: Hargitay-Molnár Fanni, Helyszín: Holiday Budapest, Ruha: Celeni, Cipő: Högl Shoes, Modell: Krausz Orsolya

Minden eladott darab után 30% adományoz a Celeni márka a KIKAPCS Alapítványnak. A kollekció a celeni.hu weboldalon érhető el, vagy személyesen a Metropolitan Art of Beauty szalonban.

Fotó: Ajkai Dávid

Olvass tovább!

A Tófej kerámiák ihlették meg a szezonban a Celenit

A Tófej kerámiák ihlették meg a szezonban a Celenit

A Fritt kollekciót a '60-as és '70-es évek kerámiái, egész pontosan a Tófej kerámiák ihlették. Azok a dísztárgyak, melyek ugyan nem iparművészeti alkotásként születtek, mégis nyomot hagytak kollektív emlékezetünkben. 

 

Szólj hozzá te is!

Még több Divat