Az 1940-es években a Cartier kreatív igazgatója, Jeanne Toussaint volt az, aki megalkotta a luxus ékszerszalon emblematikus figuráját, a párducot, amely most rákerült a Cartier legújabb táskájára is: az a trapéz alakú, kecses Panthère a retikül karkötőszerű csatját adja. A párduc, ahogy a kreatív igazgató régen megálmodta, a nőiességet, a kecsességet, a kifinomultságot szimbolizálja, amivel azonosulni egyszerre vonzó és izgalmas. Nem véletlen hát, hogy Lily Collins is vállalta, hogy arcát adja a kampányhoz. Az Emily Párizsban színésznője még tavaly nyáron lett a luxusmárka nagykövete.
A Panthère táska Marlin Yuson művészeti igazgató precizitását dicséri, aki nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy a táska minden részlete minőségi alapanyagból, a legszebb bőrökből és a legminőségibb fémből készüljön, ebben természetesen a luxus ékszerszalon kézműveseinek szakértelmére támaszkodott. A minimalista bőrtáska fekete, cseresznyepiros, zöld vagy halvány rózsaszín tónusokbna kapható, és egyedi kérésre (belső tükör gravírozással, monogram hozzáadásával) személyre szabható.
Forrás, fotó: Cartier