A Jennifer Lopezzel készült kampány a nőket ünnepli és arra biztatja, hogy minden helyzetben magabiztosan érezzék magukat! A mai nők igazi példaképek, inspirálóak, erősek, és követik az álmaikat! Jennifer tökéletes választás az Intimissimi számára, mivel modern szexualitást kölcsönöz a márkának, miközben megfelelően közvetíti a brand értékeit. „Amikor egy olyan márkapartnerben gondolkoztunk, aki megtestesítheti vásárlóink sokszínű szellemiségét, azonnal Jennifer Lopez jutott eszünkbe. Azt szeretnénk, hogy a nők a lehető legteljesebb életet éljék és bármire képesnek érezzék magukat nap mint nap!” – mondta el Matteo Veronesi, az Intimissimi vezérigazgatója.
Jennifer tavaly fedezte fel az Intimissimi márkát egy olaszországi utazása során. „Imádom Olaszországot, az embereket, a divatot, a kúltúrát, az ételeket és az ország történelmét. Amikor felfedeztem az Intimissimit, azonnal megtetszettek a selyem darabok, a romantikus csipkék, a gyönyörű szabások, az egységes szabásvonalak és a kifinomult minták” – mesélte Jennifer Lopez. – „Büszke vagyok, és azt érzem, hogy az Intimissimi megbecsül, és erős, élettel teli nőként tekint rám.”
Riccardo Ruini kreatív igazgató a 2023-as új tavaszi/nyári kampányban egy álmodozó olasz nyár esszenciáját örökíti meg filmszerű képekkel, Positano vibráló színeivel. Az új termékcsalád színvilágát a bougainvilleát jelképező fukszia, az izzó napban megjelenő narancs és a Földközi-tengert szimbolizáló türkiz szövik át. Ruini, Gia Coppola rendezővel és Chris Colls fotóssal együtt egy olasz tengerparti paradicsomot idéz fel. A kampány egy napot mutat be Jennifer Lopez életéből, aki lazán, játékosan, kávét szürcsölgetve énekli az „II Cielo in una stanza” című dalt. Egy olyan nő portréja ez, akivel bárki azonosulni tud.