Nyáry Luca az Instagram-oldalán osztotta meg a róla készült képeket, és köszönetet mondott a hazai képviseletét ellátó The Roster modellügynökségnek.
A 23 éves Nyáry Lucát, aki újságíróként, fordítóként és dalszövegíróként is tevékenykedik, valamint az Árulók első évadában is feltűnt, egy barna és fekete fehérneműszettben fotózták, míg Varjú Maja neonzöld fehérneműben látható a márka weboldalán.
A Fenty divatmárkát, amely a luxusdivat és az utcai stílus ötvözéséről híres, Rihanna alapította 2019-ben. A márka az LVMH-csoport tagja, így Rihanna lett az első nő, aki egy ilyen jelentős luxusmárkát vezet. A Fenty célja, hogy népszerűsítse a sokszínűséget, az inkluzivitást és a testpozitív divatot; kollekciói különböző bőrtónusokhoz és testalkatokhoz is illeszkednek.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Nyáry Luca a Marie Claire címlapján
Két évvel ezelőtt Nyáry Luca a Marie Claire címlapján is helyet kapott, Keszthelyi Vivien autóversenyzővel, valamint Staub Viktória színésznővel. Mindhárman még csak az elején járnak egy hosszú útnak, de már régóta mozognak a saját pályájukon. A címlapfotózás idején Nyáry Luca a második könyvét írta, Staub Viktória új filmje debütált, Keszthelyi Vivien pedig nemzetközi szinten is elismert autóversenyző lett. Velük ünnepeltük a magazin 15. születésnapját, mert szerintünk érdemes a jövőben rájuk figyelni.
Egy asztalhoz ültettük hármójukat: a hihetetlenül céltudatos Vivient, a szakmájáért szenvedélyesen rajongó Vikit és az örök kíváncsi Lucát, akit arra is megkértünk, hogy mesélje el a beszélgetést.
Fotó: Central Archív Forrás: Telex