Nem hiszed el: Rihanna új ruhakollekcióját Nyáry Lucával mutatták be

2024. október 10.
Rihanna testpozitív és inkluzív márkája, a Fenty közös kollekciót dobott piacra az olasz Diesel divatházzal. A brand webshopjában megjelenő kampányfotókon két magyar modell, Nyáry Luca és Varjú Maja is látható.
Nyáry Luca Rihanna Fenty

Nyáry Luca az Instagram-oldalán osztotta meg a róla készült képeket, és köszönetet mondott a hazai képviseletét ellátó The Roster modellügynökségnek.

A 23 éves Nyáry Lucát, aki újságíróként, fordítóként és dalszövegíróként is tevékenykedik, valamint az Árulók első évadában is feltűnt, egy barna és fekete fehérneműszettben fotózták, míg Varjú Maja neonzöld fehérneműben látható a márka weboldalán.

A Fenty divatmárkát, amely a luxusdivat és az utcai stílus ötvözéséről híres, Rihanna alapította 2019-ben. A márka az LVMH-csoport tagja, így Rihanna lett az első nő, aki egy ilyen jelentős luxusmárkát vezet. A Fenty célja, hogy népszerűsítse a sokszínűséget, az inkluzivitást és a testpozitív divatot; kollekciói különböző bőrtónusokhoz és testalkatokhoz is illeszkednek.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

LUCA NYÁRY (@spiritophile) által megosztott bejegyzés

 

Nyáry Luca a Marie Claire címlapján

Két évvel ezelőtt Nyáry Luca a Marie Claire címlapján is helyet kapott, Keszthelyi Vivien autóversenyzővel, valamint  Staub Viktória színésznővel. Mindhárman még csak  az elején járnak egy hosszú útnak, de már régóta mozognak a saját pályájukon. A címlapfotózás idején Nyáry Luca a második könyvét írta, Staub Viktória új filmje debütált, Keszthelyi Vivien pedig nemzetközi szinten is elismert autóversenyző lett. Velük ünnepeltük a magazin 15. születésnapját, mert szerintünk érdemes a jövőben rájuk figyelni.

Egy asztalhoz ültettük hármójukat: a hihetetlenül céltudatos Vivient, a szakmájáért szenvedélyesen rajongó Vikit és az örök kíváncsi Lucát, akit arra is megkértünk, hogy mesélje el a beszélgetést.

Fotó: Central Archív Forrás: Telex


Divat