Forradalmasíthatja a prémium színvonalú kiszolgálást, legyen szó a szállodai- vagy a kereskedelmi szektorról, az a NEC IT Solutions által kifejlesztett technológia, amivel már messziről kiszúrhatják az eladók, ki is az az ügyfél, aki tényleg különleges bánásmódot „érdemel”.
A cambridge-i székhelyű vállalat arcfelismerő rendszere nem kevesebbre képes, mint hogy már az ajtón belépve rögzítse a vendég vagy vásárló arcvonásait, és összevesse az adatbázisban található elit ügyfélkörrel, köztük hírességekkel, arisztokratákkal vagy nemzetközi szinten elismert üzletemberekkel.
A program egyezés esetén azonnal jelzi a belépő személy azonosságát, illetve adott esetben ismert méretét, korábbi költéseit, valamint kedvenc márkáit.
A cég, amely korábban terroristák és bűnözők felismerését célzó hasonló rendszereket is fejlesztett már, jelenleg luxusüzletekben és szállodákban teszteli a programot Nagy-Britanniában, Amerikai Egyesült Államok-szerte és a Távol-Keleten.