Online már most is fellapozhatjuk, szeptember elején elkérhetjük az áruházakban, ősszel pedig megtalálhatjuk a postaládánkban az IKEA új, 2018-as katalógusát, amely a nappalit helyezi a figyelem középpontjába.
Számos új terméket és dizájner együttműködést ismerhetünk meg belőle. Új külsőt kap például az ikonikus, nagy kék Frakta táska, a Byredo márkával közös munka nyomán az IKEA saját illattal áll elő. Tervez továbbá darabokat Madonna, Lady Gaga és Beyoncé stylistja is.
Bekerül a felhasznált alapanyagok közé az újrahasznosított hulladék, mondanunk sem kell, hogy új színösszeállítások lepnek majd meg, illetve új ízekre vadászhatunk az étteremben, ahol még nagyobb hangsúly kerül majd az organikus ételekre.
A nappali az otthonunk centruma, a nagy családi összejövetelek, a hangulatos házibulik helyszíne, vagy épp a pihenés, a nyugalom szigete. A jó nappali teret enged a hobbijainknak, ötleteinknek, kreativitásunknak – mindannak, ami mi magunk vagyunk.
Az IKEA reprezentatív kutatásából az derült ki, hogy a magyarok 7 százaléka álmai otthonában él, 65 százalékuk néhány dolgot változtatna, 23 százalék inkább elégedetlen, húszból egy válaszadó pedig kifejezetten nem kedveli környezetét. Felújításokat legtöbben a nappaliban és a konyhában végeznének.