A Dove valódi tükröt tart a nők elé

2014. március 14. |

A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között. Az eredmények tükrében, ha egy nő jól érzi magát a bőrében, akkor boldogabb lehet, ezért a Dove idei kampánya is arra ösztönzi a hölgyeket, hogy vizsgálják felül a magukról alkotott véleményüket. Gyermekkori önmagukhoz hasonlóan legyenek büszkék valódi szépségükre, és életkorukra, hiszen anno mindenki büszke volt arra, ha 6, 8, vagy 10 éves lett.

A Dove kutatásai eddig is egybehangzóan bizonyították, hogy a nők önmaguk legnagyobb kritikusai. A hölgyek mindössze 4%-a tartja magát vonzónak, és Magyarországon a helyzet még elkeserítőbb, hazánkban a nők mindössze 1%-a tartja magát gyönyörűnek. A márka az elmúlt hónapban is végzett egy globális felmérést, közel 8000 nőt kérdeztek meg arról, hogyan viszonyulnak saját tükörképükhöz. Az eredmények az eddigi felmérésekhez hasonlóan elszomorítóak; a „Tükrök” kutatás legfőbb tanulságai szerint a nők 90%-a rosszul érzi magát, amikor a tükörbe néz, pedig átlagosan naponta ötven percet töltenek tükör előtt, reggel a fürdőben, kirakatok előtt, visszapillantó tükrökben, liftekben.

A „Tükrök”-kutatás eredményei is arra ösztönözték a márkát, hogy a 2014-es év folyamán az eddigieknél is többet tegyen azért, hogy a nők azt lássák meg magukban, ami szép, ne pedig arra fókuszáljanak, amit kevésbé csábosnak gondolnak. Ennek érdekében a Dove videofilmekkel, rendezvényekkel, kiállításokkal és konferenciákkal is arra próbál rávilágítani, hogy az egészséges önbizalom az egyik kulcsa boldogságunknak, és önbizalmunk visszaszerzéséért elsősorban nekünk kell mindent elkövetnünk.

Szólj hozzá te is!

Még több Kirakat

Óda az énekesmadárhoz előadás

Óda az énekesmadárhoz

Természetes és átlátható átlátható

Természetes és átlátható