A Mango arra biztat, hogy légy önmagad és alakítsd ki a saját stílusod

2019. október 30. |

A Mango új kampányában hat olyan meghatározó szereplővel dolgozik együtt a divat és a kultúra világából, akik összetéveszthetetlenül egyedi stílussal rendelkeznek, így hangsúlyozva, hogy a legjobb öltözködési trend a saját személyiségünk.

Dan Martensen fotóművész különleges pillanatokat örökít meg Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner, Pernille Teisbaek, André Saraiva, Justin O’Shea és Shuhei Nishiguchi életéből olyan nagyvárosokban, mint London, Tokió, Koppenhága és Párizs.

A Mango elindítja új #BEanICON kampányát, mely az egyediség értékét helyezi középpontba. Ebben a szezonban a márka a közösségének még szorosabb bevonására törekszik, amihez az új kampány arcaiként összesen hat divatikont, influencert és kreatív szakembert választott ki.

A különböző irányzatokhoz igazodva a kampány egyenként mutatja be a Mango 2019. őszi-téli kollekciójának darabjait, melyek a leginkább illenek az adott környezethez. Ezt domborítja ki a kampány üzenete is: globális világunkban minden stílusnak jut hely – korlátok nélkül. A kampány egyúttal a márka hitvallását is tükrözi, és a kollekciók segítségével saját stílus kialakítására ösztönöz.

A kampányban három női szereplő jelenik meg: Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner és Pernille Teisbaek, akik  összetéveszthetetlen ugyanakkor nagyban különböző stílusukkal a szülővárosuk jellegzetes irányzatait jelenítik meg. Jeanne már számos Mango kampányban szerepelt, és a szívében élő Párizs hangulatát mutatja be „très chic” stílussal, mely kifinomultságot kölcsönöz az őszi daraboknak. Veronika Heilbrunner, aki nem véletlenül tartozik a #Mangogirls közösségbe, meghökkentő kombinációkat ajánl minden napszakra, és azt üzeni, hogy a szabályok arra valók, hogy áthágjuk őket. Pernill összeállításait a skandináv minimalizmus ihlette: a mindennapos viseletet célozzák, és tökéletes választást jelentenek minden helyzetre.

Jeanne Damas

Pernille Teisbaek

Veronika Heilbrunner

A férfi kollekción keresztül három nemzetközi híresség mutatja meg, hogy nem létezik lehetetlen kombináció. André Saraiva, meghatározó graffitiművész – aki az André x Mango Capsule kollekcióban is a Mango Man partnere –  szívesen vegyíti a nemzetközi divatirányzatokat. A divattervezőként és Veronika Heilbrunner partnereként egyaránt ismert Justin O’Shea bemutatja, hogyan lehet megmenteni az üzleti öltözködést az egyhangúságtól. A tetoválásainak és ironikus gesztusainak köszönhetően Justin a divatvilág ikonikus alakjává vált. Shuhei Nishiguchi, divatigazgató és street style képek rendezője, pedig sajátos szemléletével álmodja meg a modern férfi ruhatárát.

André Saraiva

Justin O’Shea

Shuhei Nishiguchi

Az ismert fotóművész, Dan Martensen a szülővárosukban készített képeket a hat hírességről, hogy bemutassa az életüket, a környezetüket és az inspirációikat. London, Koppenhága, Tokió és Párizs pedig tökéletes helyszínt kínálnak ehhez a törekvéshez.

Infó: shop.mango.com/hu

Nézd meg a galériánkat!

Promóció

Szólj hozzá te is!

Még több Kirakat

A természet a legértékesebb ajándék advent

A természet a legértékesebb ajándék

Kézműves remekmű asus

Kézműves remekmű