A Mango új kiadványának fő alkotóeleme a művészet és a közösség

2019. november 19.
A kiadványt Londonban, egy bensőséges vacsora alkalmával fotózták, és a barátság, a barátokkal töltött idő értékét helyezi előtérbe. Quentin és Jemima Jones nővérek voltak az esemény házigazdái, és közeli barátaik vettek részt rajta.

Ebben a barátságról és a közösségről szóló, gyönyörű történetben a Mango megkérte a Jones nővéreket, hogy lássák vendégül barátaikat egy vacsorára. A találkozón Jemima Jones, a közismert londoni Tart catering cég alapítója és nővére, Quentin, művész és fotós, nyitották meg előttünk lakásuk ajtajait, hogy inspiráljanak minket, és üdvözöljék az ünnepi szezont.

Az esemény vendégei a divat és a kulturális élet nagy nevei, a házigazdák baráti körének tagjai: Waris Ahluwalia, a tervező és színész; Greta Bellamacina színésznő, filmes és költő és férje, Robert Montgomery, az elismert grafikus. Sofía Sánchez de Betak, a Mango nagykövete és kreatív igazgató; Hikari Yokoyama, művészeti és formatervezési tanácsadó és végül Kit Butler modell.

A 70-es évek képezték a kollekció központi inspirációját a csipke, a bőr és a bársony kombinációjával. A csillogás, a flitterek és a rojtok minden változatukban jelen vannak, és bármely összeállítást vidámmá és elegánssá varázsolnak.

12 fotó megtekintése

A neves fotósnő, Cass Bird célja, hogy ez a kiadvány a barátokkal együtt töltött éjszakák esszenciáját közvetítse, követve a társaság egységességének értékeit, a márka nélkülözhetetlen részét. A közösség értéke áthatja a Mango különféle akcióit és kampányait, így a barátság, az együtt töltött idő és a saját identitás mindig szerepel az általa közvetített diskurzusban.

A galériában megnézheted a női kollekciót!

25 fotó megtekintése

 

 

A férfiak számára a szezon legfontosabb elemei az alapvető dzsekik és a keresztezett kabátok. Az egyik alapvető összeállítás különböző színű bársony zakókat elegyít kötött pulóverekkel.

A galériában megnézheted a férfi kollekciót!

12 fotó megtekintése

shop.mango.com/hu

Promóció