A mini kampány a közelgő világnap alkalmából Csernus Ágnes Prágában élő magyar fotós és a Mikela da Luka cseh divatmárka közös ötletéből született.
A képpárok kiindulásként szolgálhatnak a nézőnek ahhoz, hogy a jeleket olvasva egy-egy kis történetet írjanak a képzeletükben a képeken látható nőkről, tudatosítva ezzel azt, hogy akár hasonló „bizonyítékokkal”, sérülés után maradt nyomokkal találkozhatnak a környezetükben is. Megmutatják, milyen „könnyű” elrejteni egy-egy heget vagy véraláfutást, még akkor is, ha a nők elleni erőszak nyomai jól láthatóak – persze a fotókon csak a testi sérüléseket lehet megmutatni, a lelki sebeket nem.
A fotókon fontos szerepet kapnak a ruhákon megjelenő vizuális jelek is.
A modellek részvételükkel támogatták a kampányt, a helyzetük fikció, mindannyian Prágában élnek, de a világ különböző pontjairól, Franciaországból, Kanadából, Törökországból, az Egyesült Államokból származnak. A sérülések nem valódiak, a speciális sminkeket a Jammy Makeovers készítette.