A svéd Hennes&Mauritz cég – fennállása óta – először egy fiatal bloggerlánnyal, Elin Kling-gel terveztetett mini kollekciót. Elin 2007-ben indította blogját, amely mára egyike a svéd divatipar legsikeresebb vállakozásainak.
Az eleddig celebeket illetve designereket felkérő H&M most először veszi ki részét a divatbloggereket övező egyre nagyobb, divatiparon végigsöprő kultuszból. Az eddigi kollaborációkban Madonna, Rei Kawakubo és a Comme des Garcons, Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Matthew Williamson vagy Roberto Cavalli neve csenghetett ismerősen.
A korábbi kollekcióktól eltérően Elin ruháit csak Svédországban árusítják, és az eladásokból származó bevétel 10%-át jótékony célokra ajánlják fel. A február 3-án a boltokba kerülő darabokat magán Elin-en fotózták be; a kollekcióra a letisztult, modern, minimalista hangulat jellemző, nyers, bohém részletekkel.
![](http://i942.photobucket.com/albums/ad264/marieclairehun/story_main_1800146a.jpg)
![](http://i942.photobucket.com/albums/ad264/marieclairehun/1_ellin_1800152a.jpg)
![](http://i942.photobucket.com/albums/ad264/marieclairehun/2_ellin_1800150a.jpg)
![](http://i942.photobucket.com/albums/ad264/marieclairehun/3_ellin_1800149a.jpg)
(forrás: fashion.telegraph.co.uk)