Papírbabák bevetésen

2013. január 04.

Kedves emléket ébreszthet bennünk a Louis Vuitton idei tavaszi/nyári kollekciójának kampánya, amihez gyerekkorunk egyik kedvenc játékát, az öltöztethető papírbabát használták fel.

A francia divatház a márka szezonális és ikonikus prét-a-porter ruháiból és táskáiból, – mint a LV Epi Leather Alma vagy a LV Speedy – készített különböző összeállításokat, melyek a babákkal együtt letölthetőek a cég honlapjáról.

A kampány vegyes fogadtatásra talált, a piaci szakértők szerint a Louis Vuitton ezzel nem nyit új utat a tehetős vásárlók felé, míg Ron Kurtz, az American Affluence Research Center, luxusipari kutatócég elnöke szerint ez a kezdeményezés egy új és kreatív megoldással célozza meg az érdeklődőket.

Ha kíváncsiak vagyunk, hogy kinek van igaza, vagy csak kedvet kaptunk egy kis múltidéző babázásra, látogassunk el a Louis Vuitton honlapjára.

Szerző: Máder Ágnes

Fotó forrása: Louis Vuitton