Új fejezetet nyit a H&M

2013. január 10. |

A svéd áruházlánc, a H&M eddigi elsődleges célközönsége a megfizethető áru, fast fashion rajongók voltak, akiknek a megszokott kínálaton felül, világhírű divatházakkal kötött kollaborációkkal igyekezett a kedvükbe járni. Így juthattak hozzá többek között Karl Lagerfeld, a Versace vagy Jimmy Choo egyedi kollekcióinak limitált darabjaihoz.

Idén új vállalkozásba kezd a cég, új márkájuk, az & Other Stories a tehetősebb pénztárcájú vásárlókat célozza meg. Összesen tíz európai városban – többek között Londonban, Milánóban, Párizsban és Barcelonában (Budapest egyelőre nincs közöttük) –  nyílnak meg tavasszal a magasabb árfekvésű boltok, de reményeik szerint ehhez évről évre társulnak majd további városok is.

Még több Magazin

Férfisztorik: szabadság, szerelem, újrakezdés Demeter Endre

Férfisztorik: szabadság, szerelem, újrakezdés

Csak egy levél, de benne van az élet börtön

Csak egy levél, de benne van az élet

Ezek Magyarország felfedezésre váró, titkos tavai Gyilkos-tó

Ezek Magyarország felfedezésre váró, titkos tavai