Desigual: „Ez nem ugyanaz”

2013. április 10.

A nyolcvanas évek elején egy svájci fiú a saját tervezésű pólóit kezdte árulni a turistáknak Ibizán. A Desigual ma több mint hetvenegy országban van jelen szerte a világon, már Budapesten is.

A márka alapítója, Thomas Meyer


Az akkor húszéves Thomas Meyer hamar megismerte átutazó vevőköre ízlését, így nemsokára megnyitotta első használtruha-boltját a szigeten. Az egyik évben sok farmer maradt meg, ezért Meyer egyedi dzsekik készítésébe fogott. Ezeket a turisták szinte azonnal elkapkodták.

1984-ben, a harmadik sikeres nyár után, a svájci tervező már nevet is adott kollekciójának és létrejött a Desigual, valamint a szlogen: Ez nem ugyanaz. Thomas Meyer ezután tovább játszott az anyagokkal és a színekkel. A siker most sem váratott magára, és a vidám, optimista életérzést tükröző darabok gyorsan meghódították Európát.

Thomas Meyer sikerre vitte a saját márkáját

Ma már a női és férfi darabok mellett gyerekruhák, cipők, táskák és egyéb kiegészítők tartoznak a  spanyol divatcég kínálatába. „Mi csak tesszük a dolgunkat. A márkának van egy személyes, meghatározott stílusa, ami több, mint a divat diktálása” – mondta Manuel Adell, a divatcég vezérigazgatója.

A Desigual jelenleg több mint hetvenegy országban van jelen szerte a világon. Budapesti első önálló üzletük április 4-én nyílt meg a Westend City Centerben.