Most először találkoztam személyesen igazi, régi vágású paparazzi fotósokkal, akik minden divatosan öltözött nőt, vagy extravagáns külsejű férfit lefényképeztek, remélve, hogy az illető kellőképpen ismert arc és a magazinok két kézzel kapnak majd érte. A négyszáz résztvevő között akadt jó néhány francia híresség, főként a fiatal, alternatív művészvilágból. A figyelem középpontjában az illat arca, a Harry Potter filmekből is jól ismert francia színésznő, Clémence Poésy állt. Törékeny alakján nagyszerűen mutatott a Chloé divatház idei nyári kollekciójának egyik emblematikus darabja. A paparazzik másik nagy kedvence Mélanie Thierry volt, a szintén fiatal francia színésznő, aki az utóbbi időkben rendezőként is sikert sikerre halmoz. A Chloé Love Story illatának reklámfilmje is az ő keze munkája. Mire beesteledett, és alattunk kigyúltak Párizs fényei, a tetőterasz vendégserege már nagyon jól érezte magát. Régi francia slágerek remix feldolgozására táncolt fiatal és idősebb, a fotósok már elhagyták a helyszínt, így mindenki őszintén saját magát adhatta. A francia könnyedség és elegancia a partizás terén is megállta a helyét, és nekem, a Kelet-Európából jött idegennek olyan volt ez az este, mint egy színes szélesvásznú film.
Clare Waight Keller, Chloé kreatív igazgatója, Mélanie Laurent színésznő-filmrendező, a Chloé Love Story TV spot rendezője és Clémence Poésy, színésznő, az illat arca