Egy, a Femalefirst oldalán megjelent, a Superdrug által készített felmérés szerint egy átlagos nő több mint 18 ezer fontot (6,37 millió forintot) költ életében arcápolási és sminktermékekre.
A tanulmány készítői évi átlagosan 280 fontos (99 ezer forintos) költéssel számoltak, és 64,6-os életszakasszal (18 és 82 év között), így kapták meg a már említett összeget.
Figyelembe vették a szépségápolási paletta sokszínűségét is, így az átlagos női költésekhez hozzásorolták a hidratálók, szempillaspirálok, rúzsok, arcpirosítók és egyéb fontos sminktermékek vásárlását is.
” Úgy hangzik, mintha ez egy elképesztő összeg lenne, de valójában hat és fél évtizedet felölelő időszakra vonatkozik, ráadásul még csak nem is a legmagasabb árkategóriával számoltunk” – nyilatkozta Sarah Sharp a kutatás vezetője.