Profimedia – Red Dot
A legfontosabb tusfürdő vásárlási szempont a magyar nők számára az adott termék illata, utána következik a hatékonyság, majd a hidratáló képesség – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató friss reprezentatív felméréséből. A CD emellett összegyűjtött néhány tusolási praktikát is, amelyek segítenek felfrissülni a forró nyári napokon.
A magyar nők döntő többsége, 91 százaléka számára, az illat az elsődleges döntési szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív kutatás eredményeiből. Ezt követi a fontossági sorrendben az adott termék hatékonysága, ez 86 százalék számára volt döntő tényező. Harmadik-negyedik helyen pedig a bőrtápláló (83 százalék), illetve a frissítő hatást (79 százalék) emelték ki a hölgyek.
A válaszadók több, mint fele (68 százalék) nagyon fontosnak tartja a tusfürdő kiválasztásánál, hogy az mentes legyen a vitatott összetevőktől, úgy mint az ásványi olajtól, szilikontól, parabéntől, mesterséges színezékektől. Érdekesség, hogy a magyar nők 28 százaléka kifejezetten a vegán, azaz állati összetevőktől mentes termékeket keresi a drogériák polcain.