Egyre inkább előtérbe kerül a szépségápolásban a személyiségjegyek által dominált brand- és termékválasztás. Olyan új világ ez, ahol a #shelfie életérzés (vagyis a polcaink legmenőbb, az instagramos, facebookos profilunkon is gyakran megjelenő kedvenceink) párosul valamilyen stílusüzenettel is. Vagyis azzal a képpel, amelyet a legbensőbb valónkról osztunk meg a világgal, legyen az a menő, egyiptomi pamutágyneműnk, kézzel készült indiai rongyszőnyegünk, pirosbetűs napokra tartogatott Stella McCartney farmerunk, a clinical clean jegyében piacra dobott arcpakolásunk vagy éppen a second hand üzletekből kiturkált hobó stílusú kalapunk.
Természetesen a lakberendezés, az öltözködési stílus, sőt az étkezési szokások között is könnyű hasonlóságot felfedeznünk,ahogyan az egyre bővülő kínálatnak hála már az arcápolás terén is összhangban lehetünk önmagunkkal. Az arcápolási stílusunk kifejezetten harmonikusan idomulhat hozzánk, sőt már a termék nevével, a csomagolásával, a hatóanyagokkal is üzenhetünk a világnak. Míg régen csak a hatékonyság és az ár-érték arány volt szempont, ma már a fogyasztói igények között megjelennek a különböző karakterek által támasztott elvárások is: vagyis az én krémem, az én stílusom. Lássuk, te melyik is vagy: minimalista, szabad lélek, igényes vagy a trendszetter?
A minimalista
Nem egészen a klinikai letisztultság vonalán mozogsz, de szereted a puritánságot, egy kis kellemes, meleg csavarral megbolondítva. A COS márka hallatán és Alexander Wang kreációitól hangosan dobban a szíved, míg otthon a nagy, tágas, letisztult tereket kedveled. Ami az arcápolási termékeket illeti, a menő, letisztult csomagolás és a visszafogott illatok a gyengéid.
A további három típus részletes jellemzését keresd a Marie Claire Beauty Extra számában!