Itt a Z-generáció illata!

2018. december 18. |
Central Médiacsoport Zrt.

A Hugo Boss az új évet egy rendkívül friss, dinamikus illattal indítja. A Hugo Reserved esetében nem csak az illat, a palack dizájnja is nagyon friss. Talán mert elsősorban a Z-generációnak szánják.

Válts irányt! Ragadd meg a váratlan lehetőségeket! Fordítsd feje tetejére a megszokott rutint! Hasonló mottókkal pattant be az újdonságok piacára az egyik legizgalmasabb illatújdonság, a Hugo Reserved. A Z-generációs jellemzők köré csoportosulnak persze a parfüm hívószavai is: a magabiztosság, lendület, frissesség.

A parfüm egyébként nem csak puhatolózás, vagy röpke terepszemle a gyártó részéről, hiszen nem limitált, hanem állandó termék lesz. A kiszámíthatóság ellenszereként reklámozott illat (75 ml – 19 590 Ft) lényegében a klasszikus Hugo üdítőbb változata, amely arra ösztönöz, hogy az életben mindenre új nézőpontból tekintsünk. Palack téren hű maradt a márka a 20-éve változatlan dizájnhoz: ikonikus flaska formájú illatüveg, mindez minimalista stílusban, a fekete-fehér kontrasztját behívva.

Na, de nézzük, mi a helyzet illat téren. Az új citrusos, aromás, fás illat a kalábriai bergamott kirobbanó energiájával indít, amely azonnal felpezsdíti az érzékeket. A grapefruit pikáns fordulatot csempész az illatba, míg a szívjegyben a merész pamplewood és rozmaring elegye inspirál.

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség

Botox vagy természetes bőrfiatalítás? atni-aging

Botox vagy természetes bőrfiatalítás?