Rihanna saját márkát dob piacra

2014. február 25.
Rihanna korábban már belekóstolt a divattervezésbe, de ezúttal saját divatmárkát is alapítana. Az énekesnő azt is bevallotta, szerinte önmagában tehetsége nem lett volna elég egy ilyen ívű karrierhez, jó stílusérzékére is szüksége volt a sikerhez.

Rihanna, a sokszor extravagáns, de mindig egyedi stílusáról is ismert énekesnő nem rég jelentette be, hogy saját divatmárkát dobna piacra. Bár terveiről nem árult el túl sokat, annyi biztos, hogy a divat nagyon fontos szerepet játszik a fiatal tehetség életében.

„Rengetegen vannak, akik nálam sokkal tehetségesebb énekesek; „nagyobb hangok”. De az embereket az is érdekli, hogy ki vagy. A divattal pedig kifejezhetjük személyiségünket, vagy akár hangulatunkat is.” – nyilatkozta az énekesnő.

Korábbi divatténykedések

Rihanna korábban már dolgozott két divatháznak is: első munkája 2011-ben az Emporio Armani Underwear and Armani Jeans számára készített, két pólóból, két farmernadrágból, egy bőrdzsekiből és egy táskából álló kollekció volt, majd később Adam Selman divattervezővel közösen a River Islandnek tervezett darabokat. Az énekesnő jelenleg a Balmain nevű luxus divatmárka arca, és munkáit olyan tervezők dicsérik, mint Tom Ford, Peter Dundas és Alexander Wang.

Wang egyenesen azt állította róla: „Nincs senki más, aki jelenleg érdekesebb lenne számomra, mint ő. Nyers és okos, mint amilyennek a popkultúrának lennie kell.”