Nemrég beszámoltunk arról, hogy új divathullám, életmód bloggerkedés indult el a sztárok körében. A téma celeb úttörőjének, Gwyneth Paltrow-nak oldala már hat éve dübörög, de július 23-án a fél világ várta, hogy elkezdődjön az újabb siker sztori: elinduljon Blake Lively életmód site-ja. Az olvasók és kritikusok szerint azonban a Preserve kísértetiesen hasonlít Paltrow blogjára, valamint a beharangozott, „a sztárok is olyanok, mint mi” mottóból szinte semmi sem valósult meg. A látogatók inkább egy A-listás szupersztár pénztárcájára és életmódjára felépített oldallal találkozhattak, mint a remélt átlagemberével.
Mi az, ami nem tetszett a rajongóknak? Hogy a számos életmód tanács mellett a termékek között többszáz dolláros táskákat is találhattak. De a leginkább a gasztro shopban tizennyolc dollárért (körülbelül négyezer forintért) kapható savanyú uborka konzerv verte ki a biztosítékot a rajongóknál. Hogy a színésznő XS-es méretében ajánlott ruhákról már ne is beszéljünk, amely a látogatók szerint nem igazán tükrözi az átlag amerikai méreteket.
Persze a negatív reklám is reklám! A kezdeti nehézkes indulás ellenére – és Gwyneth Paltrow példáját is látva -, van esély arra, hogy még hosszú évekig olvashatjuk/láthatjuk Blake Lively tanácsait és öltözködési szokásait. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy egy-két tétel már ki is fogyott a shopból…