Katy Perry lesz H&M holiday kampányának arca

2015. július 17. |

A nemzetközi popikon a márka 2015-ös holiday kampányában bukkan majd fel.

Úgy tűnik, Katy Perry-nek mindez nem csak egy újabb munka, hiszen az énekesnő ruhatárát hosszú évek óta színesítik a brand darabjai.

“A H&M volt az egyik első olyan üzlet, ahonnan elkezdtem kialakítani a saját stílusomat. Ennyi év után is szívesen viselek H&M-es darabokat. Az egyik ok, ami miatt szeretem az ünnepeket, hogy lehetőségem van arra, hogy az ünnepi hangulatnak megfelelően és mégis kényelmesen öltözzek fel, amit pénztárcától függetlenül a H&M mindenki számára lehetővé tesz. Már alig várom, hogy mindenki megismerje azt a világot, amit Jonas Åkerlunddal és Dan Jacksonnal hoztunk létre.” – mondta Katy Perry.

A márka választása érthető, hiszen az énekesnő rengeteg „leggel” dicsekedhet. Katy Perry volt a világon az első előadó, aki túllépte a 75 milliós digitális letöltést, és a legtöbb – 72 millió – követővel rendelkezik a Twitteren. Ráadásul ő az egyetlen női előadó, akinek ugyanarról az albumról 5 száma is vezette a Billboard slágerlistát (“California Gurls”, “Teenage Dream”, “Firework”, “E.T.” és a “Last Friday Night”), illetve az egyetlen előadó a világon, akinek két videója is (“Roar” és a “Dark Horse”) 1 milliárdos nézettség felett jár a Vevo-n. Jelenleg a Prismatic nevű világkörüli turnéjával járja Európát, Ázsiát és Dél-Amerikát.

Szólj hozzá te is!

Még több Sztárok