Kate Hudson egy ideje már betört a sportuházati piacra saját, Fabletics névre keresztelt márkájára ahol nem vállal sokat, csupán annyit, hogy divatos és praktikus, sportoláshoz alkalmas darabokat árusít. Ez rendben is volna, Chernek azonban látszólag nagyon bögyében van a színésznő márkája. Nem a ruhadarabokról van szó – hiszen az úgyis ízlés dolga – hanem a honlapról, ahol hosszú kérdőívet kell kitölteni, míg az ember eljuthat a tényleg vásárlásig (meg a VIP-tagságig, amiért aztán havi 50 dollárt kell fizetni.
Cher Twitteren rohant ki, ahol azt mondta, már megbánta, hogy a Fabletics oldalán szeretett volna vásárolni, ahol az énekesnő szerint „még csak megnézni sem tudsz semmit, míg nem adod nekik oda az elsőszülöttedet”. A márka szóvívője később reagált a tweetre, ahol kifejezte sajnálatát, amiért az énekesnő nem rajongott a quizért, és hozzátette, hogy az csak a vásárlók preferenciáit szeretné felmérni.
A celeb-vita margójára azért érdemes megjegyezni Hudson védelmében, hogy a honlapon felugró ablakot, mint minden ilyet ki lehet kapcsolni egy (bár tényleg apró és jól elrejtett) gombbal, szóval Chernek sem kellett volna feleslegesen bajlódnia a kérdésekkel.
(Fotók: Profimedia – Red Dot)