Radics Gigi klasszikus alakítása a fehérneműmárka kampányában

2016. szeptember 15.
A Triumph az ikonikus Amourette 300 szériával tér vissza a képernyőkre, amihez nem is akármilyen főszereplőt találtak. A klasszikus #Amourette kollekció kampányának arca, Radics Gigire egyrészt különleges hangja és elbűvölő személyisége miatt esett a választás a brand képviselői szerint.

A 2016-os őszi-téli szezonban a Triumph az ikonikus Amourette 300 szériával tér vissza a képernyőkre, melyben a főszereplő Hannah-t Radics Gigi szólaltatta meg. Az énekesnőre egyrészt különleges hangja és elbűvölő személyisége miatt esett a választás, másrészt ő a legjobb példa arra, hogy a klasszikus #Amourette kollekcióból a fiatalabb korosztály is megtalálja az Igazit! A 2015-ös díjnyertes Találd meg az igazit! kampány folytatásaként a Találd meg az Igazit… Újra! bájos és vidám hangulatú reklámfilmje bemutatja a három kulcsfontosságú Amourette terméket – az új minimizert, a Mágikus körmerevítős, és a normál körmerevítős fazont szezonális árnyalatokban.

A Találd meg az Igazit… Újra! kampány elkészítésében részt vett a díjnyertes amerikai színházi rendező Jason Robert Brown, valamint szimfonikus zenekar és kórus is. A szereplők angol hangjait olyan Broadway énekesnők kölcsönözték, mint J. Elaine Marcos, Ta’rea Campbell, Betsy Wolfe és Leslie Kritzer, ezért különösen fontos volt, hogy magyar nyelven is egy nemzetközileg elismert énekesnőt, Radics Gigit kérjük fel a magyar kisfilm szinkronizálására.