#StyleLife: Csobot Adél

2017. szeptember 22.
Csobot Adéllal debütál új heti rovatunk, a hazai influencerek stílusát és kedvenceit bemutató #StyleLife. Adélt népszerű vlogsorozatukról és közösségi médiához való viszonyáról is kérdeztük.

Szerinted miben rejlik a közösségi média előretörése az utóbbi időben?

Mi nap mint nap érzékeljük a YouTube-csatornánkon, hogy a vlogkövetők nem feltétlenül ugyanazok, akik a tévénézők. A közösségi média használatával sokkal szélesebb rétegekhez is szólhatunk, sokkal több emberhez eljut, hogy mi kik vagyunk és mit képviselünk.

Neked miért szimpatikus ez a felület?

A vlog teljes mértékben a szerelemmunkánk. Itt 100%-ban magunkat adhatjuk, mindenféle körítés nélkül. Legyen egy szomorúbb vagy boldogabb pillanat, amit a nézők látnak a vlogban, az tényleg a valóság. Bencének és nekem is nagyon fontos, hogy realisztikus képet mutassunk a mindennapjainkról.

Mennyire fontos számodra hogy az anyaság, a család kérdésköre megjelenjen a vlogban?

Az anyaság ugyanannyira az életem része, mint bármi más, szóval természetes, hogy szerepel a vlogban. Nagyon örülök, hogy ezen a felületen keresztül láttatni tudom, hogy mi hogyan éljük meg a gyereknevelés problémáit. Hiszünk benne, hogy bizonyos dolgokat jó oldalról közelítünk meg, és akár segíthetünk is ezzel másoknak. Egyes vlogepizódok után csak kapkodjuk a fejünket, hogy mennyien fejtik ki a véleményüket, például egy-egy megosztóbb témával kapcsolatban.

Van olyan emlékezetes epizód, ami után különösen sok visszajelzést kaptatok?

Igen, legutóbb a bölcsi kérdéssel kapcsolatban iszonyatosan sok levelet kaptunk. Elképesztő, hogy az emberek veszik a fáradtságot és leírják a véleményüket, tapasztalataikat! Rengetegen fogalmaztak meg ellenvéleményt, vagy kifejtették, hogy mennyire egyetértenek azzal, hogy én még nem szeretném bölcsödébe adni Nátánt. Sőt, olyan is volt, aki azt mondta, hogy eddig máshogy gondolta, de a mi hatásunkra változott a véleménye.

Ilyen kérésekbe beleállni nagyon nagy támadási felületet is adhat.

Az, hogy módszeresen átolvassam a kommentárokat és kitöröljem a durvábbakat, nagyon távol áll tőlem, és rengeteg energiát emésztene fel… Viszont nagyon érdekes, ahogyan a különböző felületek összefonódnak. Még Instagramon is kapok üzeneteket a vloggal kapcsolatban. Néha azt sem tudom, hogy miről beszélnek az emberek, értetlenkedve állok egy-egy üzenet előtt, és próbálok rájönni, hogy melyik képemről is lehet szó? (nevet) Viszont Instagram üzenetekben csak pozitív visszajelzéseket kaptam eddig.

Nagyon sok külföldön élő magyar azért választja a vlogot, hogy napi kapcsolatban legyen a hazájával. Nálatok ez szempont volt?

Ez mindenképpen egy kapcsolat hazafelé, de abszolút nem ez a cél, inkább csak egy plusz, ami ezzel jár. De persze magyarul vlogolunk, szóval ez az ittenieknek szól, és nem a kölnieknek. Alapjába véve nagyon menőnek, – és egy komoly kihívásnak éljük meg azt, hogy kétlaki életet élhetünk és hogy dokumentálhatjuk a mindennapjainkat, ami hol Magyarországon, hol Németországban, hol a kettő között félúton zajlik.

ADÉL KEDVENCEI

  1. Kedvenc kiegészítő: a fejpánt és a karikafülbevalók (Daks)
  2. Kedvenc ruhadarab: a hímzett virágos farmer (Desigual)
  3. Kedvenc szépségtermék: az extra tartós hajlakk (Kevin Murphy Session Spray)
  4. Kedvenc dal: Szécsi Pál Két összeillő ember
  5. Kedvenc hely: Március 15. tér

Fotók: Imaxtree, Profimedia