Céline Dion gendersemleges gyerekruhákat dob a piacra

2018. november 18. |

A jövő gyermekruháit tervezi Céline.

A CELINUNUNU márka James Bond ihlette – és egyébként szupermenő – reklámmal indult hódítóútjára

. Céline Dion brandje mintegy 70 különböző, nemsemleges gyermekruhákat álmodott meg, melyek egyáltalán nem jellemzi a kislányos “rózsaszín királylányos” vs kisfiús “kék szuperhősös” sztereotipikus kettőssége. Az uniszex ruhák 0-tól 14 éves korig mindenkinek alternatívát nyújt, aki kicsit – ahogy Céline mondja, a holnapról álmodik – és el szeretne rugaszkodni a bináris, genderalapú gyerekruháktól.

A márka üzenete az egyenlőség és a nemi sztereotípiák lerombolása, melyek születésünktől fogva, még ha tudatlanul is, de beleégnek a gondolkodásmódunkba.

Szólj hozzá te is!

Még több Sztárok

Emma Stone menyasszony lett dave mccary

Emma Stone menyasszony lett