Egy figyelemreméltó új márka: Pèpo

2015. május 05.
Pomozi Péter tavaly elnyerte a Marie Claire divattervezői pályázatának közönségdíját, ezzel letette névjegyét a magyar divat világában. Máris itt a Péter által megálmodott márka, a Pèpo első kollekciója.

Határozott, karakteres és elvont. A márkára az extravagancia és az abszurditás jellemző, mindemellett burkoltan ott lapul minden egyes sziluettben a couture kifinomultsága is, melynek ékes bizonyítéka a kizárólag magas minőségű anyaghasználat és az újszerű, egyedi technikák applikálása. Péter legújabb kollekcióját felhívásként prezentálja, mellyel nevet és potenciális befektetőket szeretne magához csalogatni.

Péter számára megadatott a legnagyobb dolog az idei évben, amit csak kívánhat. Levethette a társadalom által rákényszerített gálásokat és megálmodhatta legújabb, Flowering Corpses névre keresztelt kollekcióját a maga groteszk és erotikus valóságában. A sziluettek előre meghatározott és zárt sémára alapulnak egy centrális elemből kiindulva, a két periférikus záró pontig.

„A bíbor ruha (Pèpo’s Warrior) a hét darabos együttes közepe, a szimmetriatengelye, a negyedik ruha. Pont ezért ez az egyetlen aszimmetrikus és az egyetlen, ami színes. A tengely egyik oldalán sorakoznak a fehér, a másik oldalon a fekete anyaghasználatú ruhák. Az introitus (kezdő) darab (Pèpo’s Chicken) és az exodus (záró) ruha (Pèpo’s Cock) összetartozó darabok. Ezután sorakozik fel az összes színkombináció: fekete virág és fekete selyem (Pèpo’s Servant), fekete virág és fehér selyem (Pèpo’s Baroness), fehér virág és fehér selyem (Pèpo’s Bride), fehér virág és fekete selyem (Pèpo’s Priestess). A fekete ruhák kohézióját a szoknyák eltúlzott ívbe történő bevarrása, míg a fehér ruhákét a dupla szoknya jelenti” – meséli Péter.

A kollekció alapanyagát a tüll képzi, amelyhez kiegészítésül luxusminőségű doupion selyem társul, míg a díszítőelemeket kecske- és marhabőrből készítette Péter.

A teljes kollekcióért kattints a képre!