Imádnivaló vintage a télben – Retrock

2015. november 24.
A 2015-ös őszi-téli Retrock kampány a természetesség jegyében készült, célja pedig az urbános világból való kiszakadás, egy olyan romantikus vágy vizuális kifejezése volt, amely -a brandet is jellemző - vintage szubkultúra követői körében jelen van.

A képgalériáért kattints a fotóra!

A látványos őszi-téli editorial koncepciójaként a tradicionális értékek és a természetközeliség jelenik meg a brand bőr alapanyagú, földszínű ruháiban, valamint a nagy kötött, puha gyapjúpulóvereinkben. Stylingban és sminkben is ezt az ethno életérzést ötvözték a városias modern világra emlékeztető kiegészítőkkel- például súlyos, vastag arany, gyöngy és egyéb csillogó nyakláncok, fejdíszek segítségével. A hangulatba belefért a kettősség is, hiszen az urbanitás kontextusában még patinásabbá válik a vintage ruhák által hordozott érték.

Az outfitekbe csak csupa olyan ruhadarabot válogattak, amelyek megtalálhatóak az újonnan nyílt webshopban vagy a boltban.

Fotó: Liziczai Reka Photography
Styling: Anu Jargalsaikhan
MakeUp: Schneider Anna
Haj: Szabó Mazsola Microphone Hair
Modellek: Niki Art Models/ Andris Paczolay
Koncepció: Fekete Júlia