Nőktől nőknek – új futócipőt fejlesztett az Adidas

2016. február 01. |
Central Médiacsoport Zrt.

Világszerte több száz női sportoló vett részt az Adidas új speciálisan nőknek gyártott modelljének fejlesztésében. Egy olyan új női futócipővel jelentkezik a német sportóriás, amely a legtöbbel ellentétben nem egy férfi futócipő átalakított változata, hanem egy direkt a nők igényeire szabott darab.

Évekig fejlesztették a PureBOOST X női futócipőt, amely ettől a héttől már itthon is kapható. A nőktől nőknek fejlesztett cipő formája karcsú, de a legkülönbözőbb lábtípusokhoz is idomul és küllemében is megfelel a jelenlegi trendeknek. A cipő BOOST™ habkapszulák ezrein fekszik, melyek minden lépésnél energiát biztosítanak a futáshoz. Olyan futó klasszisok fogják idén viselni a cipőt, mint Jessica Ennis-Hill olimpiai és világbajnok futónő, vagy a bahamai sprinter Shaunae Miller. „A női atlétákkal való közös munkával töltött években a leggyakrabban kapott visszajelzés az volt, hogy egy olyan futócipőre lenne igényük, amelynek energiája lépést tart viselője teljesítményével” – mondta el Végső Péter brand marketing manager.

A PureBOOST X egy szembetűnő újítást is tartalmaz: a cipőtalp középen ívesen elválik a cipőtesttől. Ez az alkalmazkodó, lebegő ív feszességet kölcsönöz a cipőnek és gondoskodik róla, hogy a láb kisebbnek tűnjön, ugyanakkor a futáshoz is támogatást nyújt. Az ív mellett a hálós rendszer tesz róla, hogy a cipő azt az érzetet keltse, mintha a saroktól a lábujjig átölelné a lábat – ugyanakkor ez a rendszer felel a rugalmasságért is, hiszen ennek köszönhetően a cipő idomul viselője eredeti lábformájához.

A cipő nem csak a futók számára lesz alapmodell az idei évben. „A Pureboost X kiemelt figyelmet kap majd Rióban a Nyári Olimpiai Játékokon, ahol a női sportolók legjobbjai ebben lépnek majd fel a pódiumra. Reméljük számos magyar olimpikonnak is megadatik majd ez a lehetőség” – emelte ki a modell relevanciáját Császári Attila, sport marketing manager.

A PureBOOST X kollekciót két Stella McCartney által tervezett darab teszi teljessé, melyek küllemükben megfelelnek a jelenlegi trendeknek. A világhírű tervezőnő modelljei ötvözik Stella stílusát az Adidas innovációival, egy olyan elegyet alkotva így, mely a futásban és a stílusban sem ismer kompromisszumot. Ezekkel kapcsolatban a dizájner elmondta, a női atléták energiáját jelenítik meg, valamint „a termék célja az is, hogy olyan önbizalmat kölcsönözzön, melynek köszönhetően viselője újra és újra képes lehet túlszárnyalni korábbi legjobbját. A PureBOOST X lehetővé teszi a női sportolók számára, hogy szilárd eltökéltséggel teljesítsenek, anélk ül, hogy áldoznának a stílus oltárán” – tette hozzá.

Szólj hozzá te is!

Kapcsolódó cikkek

Még több Uncategorized