A Párizsi Divathét egyik legrangosabb kereskedelmi eseményén, a Vendôme Luxury-n a Maison Marquise elsősorban a francia, közel-keleti és amerikai cégek képviselőinek érdeklődését keltette fel.
A Tóth Bori által fémjelzett luxusbrand konkrét megrendeléseket is kapott Párizsban, egyedüliként a velük egy helyiségben kiállító márkák közül. Sikeresen mutatkozott be néhány kizárólag luxusmárkákat forgalmazó showroomban is, így a Maison Marquise kollekciója már kapható Párizs egyik exkluzív butik-üzletében is.
A brand sikere, hogy önállóan, kockázati tőkebefektető nélkül hoztak létre egy olyan luxus márkát, amelynek Párizsban, a divat fővárosában is egyértelműen pozitív a fogadtatása. A Maison Marquise kollekciója felkeltette többek közt Anne De Champigneul nemzetközi luxury tanácsadó, a párizsi társasági élet prominens tagjának figyelmét is, aki úgy véli, a magyar márka teljes mértékben illeszkedik a párizsi divatelvárásokhoz.
„Részvételünk a Vendôme Luxury -n megerősített bennünket abban, hogy fel tudjuk venni a versenyt a luxury piacon is. Számtalan pozitív visszajelzést kaptunk, erősnek tartják a márkajegyeinket. A nemzetközi divatvilág képviselőinek nagyon tetszett a kék, zöld, fekete, magenta színvilágunk is, amely hangsúlyos az őszi-téli kollekciónkban, és a printjeinkért is odavoltak” – mondta Tóth Bori.
A Vendôme Luxury-ra, amelyet idén 25. alkalommal rendeznek meg a párizsi divathéten, kizárólag olyan cégek kereskedelmi képviselői érkeznek, akik célzottan a luxusmárkák iránt érdeklődnek. A luxusbrandek, amelyek itt sikeresen mutatkoznak be, folyamatosan jelen lehetnek a nemzetközi divatvilágban.
A Maison Marquise párizsi sikerét az is jelzi, hogy újabb meghívást kaptak a Vendôme Luxury októberi rendezvényére, ahol a 2017-es nyári kollekciójukat mutathatják be.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy hozzásegíthettük a Maison Marquise-t a kiállításon elért sikereihez. A pozitív visszajelzések alátámasztják, hogy a magyar minőségi divatipari termékek megállják helyüket a világban. A jövőben több márkának is szeretnénk megadni a lehetőséget, hogy világszínvonalú eseményeken mutatkozhassanak be, hozzájárulva Magyarország és a magyar kreatív ipar ismertségének növeléséhez” – tette hozzá Ducsai-Oláh Zsanett a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.