A H&M következő designer-együttműködése a KENZO-val, a vibráló és játékos párizsi divatházzal, amely a globális kultúra energiáját használja fel egyedülálló és fiatalos stílusának megalkotásához. Carol Lim és Humberto Leon kreatív igazgatók elhozzák a KENZO szellemiséget a H&M-hez ezzel a különleges kollekcióval, mely férfi- és női ruhákat, valamint kiegészítőket is tartalmaz. A KENZO x H&M kollekció 2016. november 3-ától lesz kapható a világ 250 kiválasztott H&M-üzletében, valamint online.
Mióta 2011-ben csatlakoztak a divatházhoz, Carol Lim és Humberto Leon saját divattrendet teremtett a merész színekkel és életteli mintákkal játszó kollekcióikkal, amelyeket nagyszabású divatbemutatókon, művészekkel való együttműködések által és kreatív digitális kampányokon keresztül mutatnak be a nagyközönségnek. A globális hatásokat és hagyományos elemeket újrakeverték, és az utca energiájával ötvözték, ami egyszerre inspiráló és a világon minden rajongó számára elérhető kollekciókat eredményezett. A KENZO divatháznál a divat a szabadságot, az örömöt és az egyéniséget fejezi ki mindenki számára.
„Alig várjuk, hogy mindenkivel megoszthassuk a KENZO x H&M világát annak minden kreativitásával, vidámságával és divat iránti szenvedélyével együtt” – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatív tanácsadója.
„A H&M-mel való együttműködés során nagyban gondolkozunk, feszegetjük a határokat, és a KENZO divatház új energiáját világszerte mindenkinek el akarjuk hozni” – mondta Carol és Humberto, a KENZO kreatívigazgatói.
Az együttműködéssel kapcsolatos további részletekért kattintson ide: www.hm.com/magazine