Óriási várakozás előzte meg Lady Gaga új szépségmárkájának bevezetését. A Haus Laboratories-t születéséről tudunk egy ideje, de a részletek és némi vizuális előzetes még váratott magára. Az énekesnő nemrég osztotta meg Instagram oldalán az új márkája első kampányvideóját, ami elég erős mondattal indít.
„The last thing the world needs is a beauty brand”, vagyis „Az utolsó dolog, amit a világnak szüksége van, még egy szépségmárka.”, hallhatjuk Gagát a csillámos, metálfényes szemhéjpúderben, smokey eye sminkekben gazdag képsorok pörgése alatt.
A Haus Laboratories szépségpalettájának termékei (például ajakfényt, ajakceruzát ás all-over fényport tömörítő szetteket Haus of Chained Ballerina, Haus of Dynasty és Haus of Goddess néven) július 15-átől elővásárlás már beszerezhetőek az Amazon felületén keresztül, de a kollekció hivatalos bemutatkozása csak szeptember 17 lesz.
A vegán, cruelty free sminktermékek ára 26 és 49 dollár között mozog majd.
További kollekciók
Lady Gaga a magasfényre, és persze a kollekciókra teszi a hangsúlyt. Egy folyékony fénypor duó, amelyet Glam Attack néven szerepel, és három színkombinációban elérhető. Downtown Punk (fekete és rózsaszín), Give ‘Em Heaven (szürkésbarna és arany) és Speed Queen (zöld és szürke).
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Ajakceruza duója a RIP nevet kapta, és három színben beszerezhető: Slay Me (dusty pink és bogyós gyümölcs szín), Royalty (téglavörös és bogyós gyümölcs szín), and Floor It (szienabarna és élénk piros).
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Le Riot ajakfényduók Hypocrite (bogyós gyümölcs szín és fényes, áttetsző), Laced (glossy nude és fényes vörös és Seductress (kétféle rózsás pink) felállásban érkeznek.