Ahogy a cég vezérigazgatója fogalmazott, „továbbra is feszegetjük a kreativitás és a fenntarthatóság határait, amikor a kollekcióinkról, és azok bemutatásának módjáról van szó”.
A C&A női kollekciójának mottója „bentről kifelé”, vagyis egyfajta álomszerű utazás az otthonból a szabadba. Az outfitek a „gubó” elhagyásának folyamatát képviselik; a kollekció álomszerű megjelenéssel indul, amelynek a célja, hogy behozza a természetet, mielőtt a szabadba indulna, és ünnepi stílusban fejeződik be, amely az életet, az örömöt és a boldogságot ünnepli.
A „Dreaming away” kollekció feleleveníti az emlékeinket a természetről, a nyitott terekről – tele van olyan részletekkel, amelyek festői tájakra és vidékekre emlékeztetnek, mint a textúrált csavart minták vagy a strukturált szövetek. A színpaletta természetes és világos: főként a kék, a rózsaszín és a sárga pasztellárnyalatai. A kollekció központi elemei az extrán vastag kötött darabok és a művészi tájnyomatok. „Out the Door”, avagy az álmodozással kijutottunk a természetbe: a darabok kiviszik a benti világot, erős kültéri hatások, aktív ruházat és kalandos hangulat jellemzik őket. Itt steppelt szettek, takarószerű kabátok és kockás minták állnak a fókuszban, de retró geometrikus nyomatokat és mintákat is találunk.
A kulcsszó a rétegezés! A „Poptimism” a legjátékosabb a kollekciók közül: lehetővé teszi, hogy szórakozzunk a divattal, és újragondoljuk a gardróbunkat. A bulizás nem feltétlenül jelent egyet a csillogással, ugyanolyan szórakoztató lehet az aktív kikapcsolódás a természetben. Jellemzői a világos, színes és energikus virágnyomatok, a colorblocking, és persze azért a flitter és a csillám is. Az egyszerű farmereket is fel lehet dobni extravagánsabb darabokkal, és indulhat is a buli. A téma kulcsdarabjai: kötött mellény (idézetekkel és mondásokkal nyomva), visszafogott, galléros blúzok és látványos, pliszírozott kreációk.
Promóció