Volt idő, amikor a szépségápolás még sokunknak a hosszas próbálgatásról szólt. A kedvenc drogériáink neonfénye alatt töprengve, vagy épp találomra választottunk alapozót, és reménykedtünk, hogy napfényben is vállalható lesz az árnyalat. Később jöttek a teszterhegyek, a beauty bloggerek és vloggerek, az influenszerek és a „nekem bevált” ajánlások korszaka, ahol már nem a tükör, hanem a közösségi média mondta meg, mi áll jól.
A szépség digitális forradalma
Mára viszont a digitális forradalom egy új szintre emelte a szépséget: az AR-tükrök, a személyre szabott ajánlások és az algoritmusokkal működő tanácsadók korában már nem kell találgatni. A szépségipar okosabb, személyesebb és gyorsabb lett – pont, mint mi. És most már tényleg minden arról szól, hogy megtaláljuk azt, ami hozzánk illik.
Tudatos döntések és önazonos szépség
A „Make Choices That Are Truly Yours” éppen ezt a változást ünnepli, ráadásul nem is akárhogyan. A márka filozófiája szerint a szépségápolás nem a megfelelésről, hanem a felfedezésről szól. Vagyis arról, hogy merjünk kísérletezni, új dolgokat kipróbálni, és megtalálni, ami a mi esetünkben tényleg önazonos. Tóth Andi, a Notino magyarországi nagykövete szintén ezt a szabad és önazonos hozzáállást vallja a szépségápolás terén.
„A szépség számomra nem szabályokról szól, hanem arról, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Hiszek abban, hogy minden nő gyönyörű már akkor is, amikor ébredés után a tükörbe néz, de ugyanúgy hiszek a játékban is: a smink, a hajformázás, a kísérletezés lehetőségeiben. Nekem ez mindig önkifejezés volt. A Notino Make Choices That Are Truly Yoursban pontosan ezt szeretem: azt, hogy nem előír, hanem lehetőséget ad. Minden stílusom én voltam, és most is az vagyok” – mondja Andi.
Praktikus és játékos felfedezés

A Notino emellett olyan funkciókkal is támogatja a vásárlókat, mint a Fragrance Finder. Ez a funkció személyre szabott illatajánlásokkal segít eligazodni a parfümök zavarba ejtően gazdag világában, míg a Gift Finder és a Discovery Box játékos módon segítenek új beauty favoritokat felfedezni. A Discovery Box segítségével például mintákon keresztül próbálhatunk ki különböző termékeket, mielőtt döntünk, így a választás nemcsak tudatos, hanem izgalmas is. Mindegyik eszköz abban segít, hogy könnyebben és magabiztosabban válasszunk, anélkül, hogy lemondanánk a saját stílusunkról. Ha eddig nehéz volt dönteni akárcsak két árnyalat, vagy épp sok száz illat között, akkor ezekkel a funkciókkal jelentős segítséget kaphatunk a döntéshez. Így néhány perc alatt, és pár kattintással kiderülhet, mi áll nekünk a legjobban, mit érdemes kipróbálnunk, vagy akár ajándékba vásárolnunk szeretteinknek.
Szabadság a tükörben
Andi számára a Notino digitális tükre nemcsak egy eszköz, hanem inspiráció is lett. „Az egyik kedvenc rúzsom így próbáltam ki először, és azóta szinte mindennap használom. Lehet, hogy egy sima vásárlás közben el sem jutottam volna odáig, de a tükörnek köszönhetően kipróbáltam, és az egyik legnagyobb kedvencem lett.” A próbálgatás szabadsága új lendületet adott számára a kísérletezéshez is. „Sokkal bátrabban nyúlok új színekhez és árnyalatokhoz, mert előre látom, hogyan fognak mutatni. Ez ad egyfajta szabadságot, és arra ösztönöz, hogy kilépjek a megszokottból, kísérletezzek, és még inkább megtaláljam a saját stílusomat.”
Digitális tükör és valós önkép

A kampány középpontjában a Notino legújabb digitális eszközei állnak, amelyek abban segítenek, hogy a szépségápolás tényleg személyes élmény legyen. A platform egyik legizgalmasabb és leglátványosabb okos indulója a Virtuális Tükör. Lehetővé teszi, hogy digitálisan próbáljuk ki a sminktermékeket, és azonnal lássuk, hogyan mutatnának rajtunk a különböző árnyalatok, amelyekkel szemezgetünk a választási lehetőségek sokaságából. Andi is tapasztalatból tudja, milyen sokat segít a választásban ez a technológia: „Nagyon szeretem, mert azonnal megmutatja, hogyan mutatna rajtam egy-egy árnyalat. Nem kell találgatni vagy feleslegesen próbálgatni, így sokkal könnyebb rátalálni arra, ami igazán illik hozzám.”
A virtuális kipróbálás lehetősége praktikus és kényelmes, miközben magabiztosságot is ad. Andi szerint az egyik legnagyobb előnye, hogy rengeteg időt takarít meg, miközben segít a tudatos döntésekben. „Leginkább időt spórolok vele, mert nem kell hosszasan válogatnom a termékek között, hanem rögtön látom, melyik passzol a legjobban. Így tudatosabban döntök, és könnyebben állítom össze a napi rutinomat.”
Tökéletesség kontra önazonosság

Ezzel a gondolattal a Notino filozófiája is teljesen egybecseng. A márka célja ugyanis, hogy a szépség ne megfelelésről, hanem sokkal inkább az önkifejezésről szóljon. Az új digitális eszközök zseniális és sokrétű felhozatala pedig pontosan ebben segítenek, abban, hogy mindenki megtalálhassa azt, ami valóban hozzá illik.
A szépség napjainkban ugyanis már nem a tökéletességről szól, hanem arról, hogy a döntéseink valóban a mieink legyenek. Legyen az egy új rúzs, amelynek árnyalata tényleg telitalálat számunkra, egy rabul ejtő illatújdonság, vagy csak egy olyan jellegzetes pillantás a tükörbe tekintve, amiben végre tényleg magunkra ismerünk.
Fedezd fel a Notino digitális eszközeit, és alakítsd ki a saját szépségrutinodat. Itt minden döntés valóban a tiéd.
A Virtuális Tükör, a Fragrance Finder, a Gift Finder és a Discovery Box már online és az alkalmazásban is elérhetők a notino.hu oldalon.
Fotó: Getty Images
Promóció