Mészáros Lúcia a METU Divat – és textiltervezés szak mester szakos hallgatója és nagykövete. BA diplomája helyett kapott a PS Magazin és a Marie Claire magazin legjobb friss diplomái között, amit később a Gombold Újra! divattervező pályázatra egy új, izgalmas technológiával egészített ki. A Metropolitan Egyetem Divat-és luxusmárka-menedzsment szak nyílt napja során Lúcia 3D ceruzával készült objektjeinek alkotásába pillanthatsz bele.
Csillag Gábor a Google-nél digital advertising területen szerzett több éves tapasztalatot, majd a Nanushka digitális igazgatójaként, jelenleg külső online marketing tanácsadóként a divatmárka digitális transzformációján és online marketing jelenlétén dolgozik. A workshopon ízelítőt kaphatunk a nemzetközileg is elismert, sikeres online jelenléttel rendelkező vállalatok által használt megoldásokból, valamint az azokhoz kötődő online marketing trendekből, érintve a Google, Facebook és más piaci szereplők eszközeit.
A workshopkon való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A jelentkezéseket szeptember 3-ig várják az info@divatmenedzsment.com címen!
Helyszín: Budapesti Metropolitan Egyetem, 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9.
Program:
17.30: Szilágyi-Csüllög Mónika szakvezető szakismertetője
18.15: Workshopok: a szak tárgyaiból 30 perces mini órák
Csillag Gábor online marketing specialista előadása és workshopja:
A fashion startup cégek online marketing eszköztára és az iparág új, növekvő benchmark szereplőinek bevált gyakorlatai.
Mészáros Lúcia az illuxtrat márka divattervezője, divatillusztrátor workshopja: 3D ceruzával való alkotás folyamata
18.45: Beszélgetés a tanárokkal, és a szakvezetővel
Regisztráció a nyílt napra és a workshopokra az info@divatmenedzsment.com címen lehetséges 09.03-ig.