Mihalik Enikő megkérte a nemzetközi divatszakmában dolgozó kollégáit, barátait, hogy nézzék át ruhásszekrényüket és válasszák ki azokat a darabokat, amelyeket szívesen felajánlanának a jó ügy érdekében. Felkérésére több mint száz ismert ember, stylistok, divattervezők is csatlakoztak az akcióhoz. A Mihalik x UNICEF Pop-Up Store-ban való vásárláshoz előre kell regisztrálni az UNICEF Magyarország honlapján keresztül, a bevétel pedig teljes egészében a világszervezet legnehezebb sorsú gyerekeiért végzett munkáját segíti.
A megnyitón számos híresség vett részt, ők mind támogatták a kezdeményezést saját személyes ruhadarabjaikkal, kiegészítőikkel.
Mihalik Enikő, az UNICEF Bajnoka kiemelten a leánygyerekek támogatását választotta céljául. „Elborzasztó, hogy hány gyermeket ér hátrány pusztán azért, mert lánynak született. Jelenleg is 40 ezer kiskorú lányt kényszerítenek minden nap házasságra a világban, a középfokú oktatásban pedig minden három fiúra csak egy lány jut. Mindannyiunk élete jobbá válna, ha ezen mielőbb változtatnánk. Az UNICEF rengeteget tesz a helyzet javítása érdekében, ezért fontos nekem, hogy én is támogassam ezt a munkát ” – mondta Mihalik Enikő. Az UNICEF Bajnokaként azért találtam ki ezt a kezdeményezést, hogy egyfajta mozgalommá alakuljon. Talán a példánkon keresztül mások is látják, mennyire egyszerű a jótékonykodás és kedvet kapnak ahhoz, hogy saját ismerőseik körében értékesítsék feleslegessé vált, de még jó állapotú ruhadarabjaikat, a befolyt összegből pedig segítsenek a rászorulókon.” – mondta az UNICEF Bajnoka.
Saját gardróbvásárhoz vagy más privát adománygyűjtő eseményhez, akcióhoz minden segítség és információ megtalálható az UNICEF Magyarország új online közösségi platformján: www.teistehetsz.unicef.hu
„Köszönjük mindazoknak, akik hozzájárultak ezen kezdeményezés sikeréhez. Mihalik Enikő jó példa arra, hogy miként képes egy híresség a jó ügy szolgálatába állítani az ismertségét. Enikő időt és energiát nem kímélve szervezte a gardróbvásárt, sok híresség pedig a szívéhez igen közel álló darabokat ajánlott fel. Igazi win-win szituáció ez, hiszen a vásárló is jól járt és a támogatása is jó célt szolgál” – mondta Mészáros Antónia, az UNICFEF Magyarország ügyvezető igazgatója.
A gardróbvásárnak a H&M adott helyet és támogatást, az eseményt Madarász Zsuzsi – Green Wedding szervezte.