Új Giorgio Armani szépségstand nyitott a MOM Parkban

2019. június 21.
Június 4-én hivatalosan is megnyitott a Giorgio Armani Beauty harmadik magyarországi szépségstandja a MOM Park Douglas Parfümériában.

Az este során a meghívottak felfedezhették az új design alapján készült szépségstandot a Douglas Parfüméria előtti területen. Az este moderátora Gianni Annoni volt, aki a L’Oréal Luxus divíziójának ügyvezetőjével, Jean-Guillaume Pollet-val együtt nyitotta meg az eseményt.


Fókuszban az új design és az illatok

Az este folyamán a vendégek a márka „Face Designereinek” segítségével megismerkedhettek a márka smink- és bőrápolási termékeivel, valamint brand egyik „must have” termékének, a Sí női illatcsalád három pillérével (az Eau de Parfum, Passione és az újdonság Fiori illatokkal).

A stand design-ja egyébként egyedülálló, Magyarországon ugyanis elsőként hangolták a külsejét a márka új designjához. És hogy mindez pontosan mit is jelent ebben az esetben? Az új szépségstandnál a bézs és a szenvedélyes piros színek dominálnak, tökéletesen megtestesítve ezzel a Giorgio Armani eleganciáról alkotott hitvallását: „Elegance doesn’t mean being noticed, it means being remembered.“ Vagyis az elegancia nem azt jelenti, hogy kitűnünk, hanem emlékezetesek vagyunk. Az új szépségstandon az exkluzív smink- és bőrápolási termékek mellett a márka haute couture illatcsaládja, a Privé is helyet kapott.

Ikonikus 400

Az új szépségstand nyitását a márka egy különleges eseménnyel is összekapcsolta: az este egyúttal a Giorgio Armani RED LIPS WEEK BUDAPEST esemény nyitóestje is volt, ezzel ünnepelte a márka ikonikus 400-as árnyalatát. Azt a különleges árnyalatot, amelyet több mint 90 laboratóriumi kísérlet után alkottak meg; a sárga, a narancs és a kék pigmentek kifinomult egyensúlyaként. A 400-as árnyalat az Armani szájsmink gardróbjának minden tagjánál megtalálható, legyen szó selymes szatén, ragyogó vinyl vagy bársonyos matt hatásról.