Saját divatmárkát indított a magyar énekesnő

2014. április 10.
Elindította saját divatmárkáját a mius énekesnője, Horányi Júlia. A végzettsége szerint színházi jelmeztervező énekesnő első, tavaszi-nyári kollekciójának a Night of Nut nevet adta.

A zene, a színház és a divat világa egyesül Horányi Júlia ruháiban, amelyekre az egyszerű szabások, a nagyvonalú elegancia és az élénk színvilág jellemző. A HORANYI márka ruhái és kiegészítői olyan nők számára készültek, akik a hagyományos női szerepek mellett keresik az önmegvalósítás lehetőségét az életben. Határozottak, ugyanakkor finomak és gyengédek is tudnak lenni, és szeretnék felfedezni, megélni istennői lényüket.

A tavaszi-nyári kollekció neve Night of Nut, vagyis az egyiptomi Nut éjszakája: „Nut az ég istennője, aki minden este lenyeli a napot, majd reggel újjászüli.”

A márka logóját és arculatát Álmos Gergely építész, a mius zeneszerzője tervezte. A kollekcióhoz készült editorial pedig Janos Visnyovszky fotós- és videóklip rendezővel való együttműködésből született.

A Night of Nut kisszériás kollekció kényelmes, nyáron viselhető anyagokból készült, mint a selyem, a pamut jersey, pamutvászon, farmer. A kollekcióhoz azt kiegészítő nyakláncok is készültek, amelyek alapja egy geometrikus medál, a közepén a ruhák anyagával minimalista stílusban.

„Régi tervem valósult meg azzal, hogy elindíthattam a márkámat. Ezt a kollekciót több mint egy évvel ezelőtt álmodtam meg, és most végre megvalósult. Nagyon boldog vagyok, és bízom benne, hogy azok a nők, akiknek készült, viselni fogják majd” – mondta Horányi Júlia, a márka tervezője.