A Stiletto Wars névre keresztelt játék a népszerű Candy Crush analógiájára készült, azaz lényege, hogy legalább három elemet – jelen esetben dizájnercipőket – csoportosítsunk egymás mellé, és tegyük ezt minél többször, mielőtt lejár az időnk.
A mobilapplikációt a Harrods áruház fejlesztette ki, legújabb luxus cipőboltjának, a Harrods Shoe Heaven megnyitójának alkalmából. De a legjobb, hogy a játék örömén túl a Stiletto Wars csodás meglepetésekkel is szolgálhat. A játékosok pontszámai felkerülnek egy listára, és a játékosok közül minden hét végén, vasárnap este 8-kor egy 500 fontot érő ajándékkártyával jutalmazzák a legtöbb pontot szerző cipőzsonglőrt. Így nem csak a mobiltelefonunk képernyőjén gyönyörködhetünk a dizájner lábbelikben, hanem haza is vihetjük álmaink tűsarkúját.
Október végén ráadásul az összes játékos között kisorsolnak egy Harrods VIP-csomagot két fő részére, ami a vásárlási utalványon túl többek között kényeztető manikűrt, pedikűrt és hajvágást is tartalmaz.
A luxusáruház szóvívője büszkén mutatta be a divatos játékot, és hozzátette: „Mindenkiben van belül egy kis titkos kockaság, de sokaknak kell ehhez egy stílusos forma. A Stilletto Wars ötvözi a játék örömét, a luxus dizájnercipőket és a csodás nyeremények lehetőségét – tökéletes kombináció!”