Az LVMH legújabb dobása az okosóra

2014. november 04.
A világ vezető luxusipari vállalata, az LVMH új, izgalmas dizájnerdarabbal akar hódítani. A Louis Vuittont is birtokló gigacégcsoport egy okosórát készül piacra dobni.

A cég valószínűleg a nagysikerű Apple okosóra sikerén felbuzdulva igyekszik még nagyobb tömeget megnyerni és új órát fejleszteni, ami nagyjából 9 hónapon belül a boltok polcaira is kerülhet.

És hogy mit is takar ez a forradalmasított fogalom? Nem mást, mint egy olyan számítógépesített karórát, ami bluetooth összekötéssel ugyanúgy tud hívást fogadni – és kezdeményezni, mint a saját mobiltelefonunk.

Ám ez még nem minden! A legújabb fejlesztésű okosórákba már olyan operációs rendszert telepítettek, ami képes lejátszani kép- hang- és videófájlokat is, vagyis hamarosan már filmeket is fogunk tudni nézni a csuklónkon.

Az LVHM vállalat elnöke, Jean-Claude Biver azonban még így is szkeptikus az egyébként „még” szupermenőnek számító órával kapcsolatban, hiszen cégük csakis luxustermékeket forgalmaz: „Kétségeim vannak az órával kapcsolatban, hiszen a luxus örök – egy okosóra pedig könnyen elavulttá válhat akár 2 év alatt is!”

Mi azonban nem aggódunk az új karóra jövőjén, hiszen tudjuk, egy, a LVMH nevével jelzett dizájnerórával még évtizedek múlva is büszkélkedhetünk.