Megnyílt a Clique, az új fúziós showroom

2017. augusztus 14. |

A Clique célja, hogy elmossa a budapesti divatvilág merev határait, olyan tér, ahol a vásárlók kötetlenül beszélgethetnek a tervezőkkel, a szakmabeliek pedig egymással és más kreatívokkal.

A Clique egy showroom. A Clique egy fotóstúdió. A Clique egy marketingügynökség. A Clique mindaz, ami hiányzott. Pulzáló origója a hazai divatvilág alkotói és vásárlói közösségének. Sokféleképpen lehet definiálni, de igazán megtapasztalni csak résztvevőként lehet. Legyél látogató vagy tag, vásárló vagy tervező, ha szimpatikus számodra egy olyan kollektíva, ami a közös értékteremtést, az igényes jelenlétet és az állandó pezsgést tűzte ki célul.

A Clique jóval több, mint egy showroom, egy olyan kreatív tér, ahol a stúdió részen több szolgáltatást is igénybe lehet venni, amely elengedhetetlen egy feltörekvő márkának. Így például a fotózás, a branding, honlaptervezés és egyéb marketingszolgáltatások.

Kiállító márkák:

DELACIER
Domokos Dóra

A DELACIER magyar extravagáns ékszer- és kiegészítő márka, melynek védjegye az acél és a cérnakép technika fúziója. A DELACIER termékek nem kor, hanem stílusfüggőek. A DELACIER nő kiforrott karakterrel, egyedi ízlésvilággal rendelkezik, magabiztos és céltudatos. A márka négyéves alapítása óta számos hazai és külföldi magazinban jelent meg, például a British Vogue -ban.

#jkaposistyle
Kaposi Judit

“Valami régi, valami új és valami kék.” A #jkaposistyle márka ruhái pedig egyszerre komolyak, újszerűek és játékosak. Komoly, mert egy életre szól. Újszerű, mert valami új kezdődik két ember számára. Játék nélkül pedig semmit sem érdemes csinálni. Ezeket az értékeket próbálja átadni a márka azoknak, akik életük titkon legfontosabb ruhájának megtervezését bízzák Kaposi Juditra. Ennél fogva minden munkája egyszeri és megismételhetetlen – mint ott az a perc, a másik kezét fogva.

MANDRAGORA DESIGN
Nóra Scherfel

A Mandragora márka az egyediségről és a természetességről szól, kézzel készült egyedi cipőkről, melyek különleges olasz bőrökből készülnek. Mindegyik modell egy külön karakter, mely képes kifejezni viselője egyéniségét,és kényelmes viseletet nyújt a hétköznapokban is. A márka alapítója, Scherfel Nóra a természet lenyűgöző színeiből és formáiból merített ihletet a cipők tervezéséhez. A növényi cserzésű bélésbőrnek és a környezetbarát csomagolásnak köszönhetően a Mandragora cipők igyekeznek hozzájárulni nemcsak a divat, de a természet megújulásához is.

VIKMAN ANNA WOMENSWEAR
Vikman Anna

A Vikman Anna Womenswear egy kortárs magyar márka, mely az urbánus eleganciát vegyíti a street style elemekkel, ezzel lendületes ruhatárat nyújtva a designra érzékeny, laza városi nőknek. A kollekciók a minimalista és a feltűnő látványos részleteket ötvözik. Missziója, hogy egyedi, mégis hordható ruhák szülessenek. Így a funkcionalitás, a kényelem és a természetes anyagok használata mára a márka védjegyévé vált.

TASKA
Cséffai Györgyi

A Cséffai Györgyi által megálmodott TÅSKA márka a letisztultságot keveri az urban streetwear stílus jegyeivel, hogy ezáltal elegáns, de mégis könnyen viselhető termékeket kínáljon vásárlóinak. Olyan magyar designer márka, ami kiemelt hangsúlyt fektet az egyedi stílusán felül a minőségre is, ezért kizárólag prémium kategóriás bőrt használ termékei elkészítéséhez. Ezek a darabok egytől-egyig kézzel készülnek, hogy megállják a helyüket a magabiztos, büszke tulajdonosaik mindennapjaiban.

NEVERMIND
Aranyos Márti

A n e v e r m i n d egy most debütáló táskamárka.
Minőségi alapanyagokból dolgozva a klasszikus formákat álmodják újra, kézzel festett részletekkel kombinálva. Minden típusból mindössze egy darab létezik. Modelljeik azoknak az erős személyiségeknek készülnek, akik mindenen átviszik akaratukat, motiváltak, egyéniségüket előtérbe helyezve nem törődnek a társadalmi konvenciókkal. A REG. márkával kollaborálva jelenik meg a Clique Design Studioban.

Kiállító:

ABIGAIL WIRTH
Wirth Abigail

A Wirth Abigail többféleképpen értelmezhető mint brand; nem akarja magát besorolni, stílus-, és kategória korlátok közé szorítani. Sokrétű szimbólumokkal kommunikál. A képekbe belevisz hímzést, textilt, vinnyogóbb színeket, és a kortárs ruhatervezők ruhadarabjainak átiratait.

Kreatívok:

HÜRKECZ DÁNIEL

Egy milliárdos árbevételű cég marketing vezetője, emellett 2014 óta vezeti saját kreatív cégét. Több mint egy éve foglalkozik aktívan fashion marketinggel, ügyfele például a DELACIER extravagáns ékszer- és kiegészítő márka, mely az elmúlt időszakban komoly fejlődésen ment keresztül a segítségével. Stratégia tervezéssel, online-offline marketinggel, grafikai tervezéssel és honlap tervezéssel járul hozzá ügyfelei sikeréhez.

BOHUS MÁRTON

Fotós, a Szellemkép Szabadiskolában tanult, megszállottan rajong a filmes fotótechnikák iránt. Előszeretettel fotóz természetes fényben, szereti megjeleníteni a fény-árnyék kontrasztokat és az elkapott pillanatokat a képein. Főként portrékat készít, termékfotózik és eseményfotózik.

VIZI ANDRÁS

Fotós, jövőre mesterdiplomázik a MOME-n. Megrendezett fotókat készít, képei saját emlékei és fantáziái keverékéből születnek. Emellett divat- és portréfotózással foglalkozik.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat