#StyleLife: Oláh Anna, az Anna Amélie tervezője

2017. december 08. |

 

Fotó: Hencz Péter

A Marie Claire Fashion Daysen először rád sem ismertünk, amikor levetted a kapucnidat. Amióta leborotváltad a hajad, egyre többen követik a példád. Téged mi inspirált, hogy megválj tőle?

Hirtelen elhatározás volt. Az igazság az, hogy ez inkább egy pszichológia utazás mintsem külsőség. Mindenkit nagyon meghatároz a haja, ahogy engem is eléggé meghatározott a gomba frizura vagy a hosszú haj. A nők elbújnak, takaróznak a hajukkal, és ha levágod, akkor kinyílik a világ, vagyis te nyílsz ki a világ felé, és ezt mondod; tessék itt vagyok itt van a fejem az arcom, nem takargatom magam! Levetkőzöd a felesleges dolgokat magadról, megtisztulsz.  Valami ilyesmi az a folyamat, amin én átmentem. Soha nem féltem attól, hogy változtassak, szeretem a változatosságot. Aki fél annak pedig ez a jelmondat talán segíthet: ez csak haj, úgyis megnő! Lassan fél éve hetente kétszer vágom a hajam magamnak, egyenlőre még nem szeretném megnöveszteni. 🙂

Mennyire használod a közösségi médiát a márkád népszerűsítésére?

Ez egy nagyon aktuális és jó kérdés. Elég nagy változtatások előtt áll az Anna Amélie márka minden szempontból. A közösségi média kommunikáción is változtattunk, hiszen nagyon fontos szerepe van az Instagram és Facebook marketingnek. Rengetek lehetőség van benne és ezt kézben kell tartani, tervet kell rá készíteni ahhoz, hogy valóban sokat érjen és ne csak exhibicionizmus legyen, amivel néha-néha megmutatod a márkádat. Komolyan kell venni és akkor megéri a munka, amit belefektetünk.

Szerinted mennyire fontos, hogy a márka közösségi oldalain személyes tartalom is megjelenjen?

Nekem nagyon fontos, így nagyon sokat foglalkozom az Instagram-oldalunkkal. Van egy magán oldalam is, most pedig elindítottam az Anna Amélie Studio profilt, ahol a sketchbookomba nyerhetnek betekintést. A legszemélyesebb tartalom nyilván a saját felhasználómon van de fontosnak tartom, hogy az Anna Amélie oldalán is jelen legyen a személyes tartalom. Ez adja az őszinteséget a márkának.

Melyik a kedvenc social media platformod?

Egyértelműen az Instagram.

Miért ez a legszimpatikusabb számodra?

Vizuális orgazmust okoz egy szép kép, nő, épület vagy egy jó mood. Nekem nagyon fontos volt a márka megalapításánál is a képi világ; a fotózások és a vizuális megjelenés. A kampány képekre mindig legalább akkora hangsúlyt fektettünk, mint egy kollekció elkészítésére. Az Instagram egy tökéletes platform arra, hogy a márka közvetítse azt a hangulatot, ami körülveszi, ami inspirálja.

Hogyan jellemeznéd az Anna Amélie nőt?

Az Anna Amelie márka minden nőnek szól, hiszen a táska az a divattermék, ami “mindenkinek jól áll”. Viszont nagyon szeretném, ha azok a nők, akik egyszer Anna Amelie nőkké váltak/válnak, merészek, szexik, elegánsak, vagányak lennének. Fontos az, hogy merjenek merészen felöltözni és kombinálni a sportosat az elegánssal, a színeket egymással és ne ijedjenek meg, ha meztelen nőkről készült grafikák vannak egy táskán. Merjék kifejezni az öltözködésükkel azt az egyedi stílust, ami őket jellemzi. Önkifejező öltözködés, vizuális kivetülése egy személynek.

ANNA KEDVENCEI

  1. Kedvenc szépségtermék: Bordó MAC rúzs
  2. Kedvenc ruhadarab: Vintage kalap (mánia)
  3. Kedvenc kiegészítő: Alíz (a kutyám)
  4. Kedvenc hely: Magyarország: Káli Medence, Görögország: Nafplio (ahol az anyukám él)
  5. Kedvenc könyv: Szerb Antal Szerelem a palackban című novelláskötete

Szólj hozzá te is!

Még több Divat

Millie Bobby Brown szemüveg-kollekciója kollekció

Millie Bobby Brown szemüveg-kollekciója