A brand megalkotója Mandzák Enikő, aki Y-generációs, főállásban dolgozó közgazdászként úgy érezte, hogy a benne rejlő plusz erőforrásokat egy saját, minőségi márka megalkotásába fekteti, és létrehoz egy olyan pizsama márkát, ami több generációt kiszolgálva tudja a kényelmet a minimalizmussal és a stílussal ötvözni. A PIZSI a mai társadalmi elvárások diktálta rohanó élet inspirálta, amiben sokszor elfelejtünk megállni, pihenni, lélegezni és álmodni. Innen ered a márka üzenete is: Álmodj velem!
Enikő számára kiemelten fontos volt olyan termékeket megalkotni, amely teljesen mértékben a hazai ipar működését támogatja, így egy csepeli szabónővel és egy pátyi varrónővel dolgozik együtt. Az egyre növekvő hazai designerek száma és az ezzel együtt táguló hazai vevőkör biztatta arra, hogy az ötletét megvalósítsa és piacra dobjon egy olyan vonalat, ami eddig hiányzott a magyar designtermékek repertoárjából.
Az első két kollekció a fekete és a fehér harmóniára épül, miközben fontos szempontként a kényelem játszik szerepet az egyes darabok kialakításában. Erről egyrészt a felhasznált textil 92%-os pamuttartalma gondoskodik, másrészt az ikonikus címke, ami minden darab esetében kívülre, hátulra került bevarrásra.
Az idei évre a brand számos újdonságot tartogat, és az újonnan érkező kollekciók mellett hamarosan a férfiakat is igyekeznek megcélozni.
Webshop: www.pizsistore.com, Facebook/pizsistore