2018. március 11. | marieclaire.hu

Magyar márka sikere a London és New York Fashion Weeken

A Whispering Wind hazai márka a New York és London Fashion Week keretein belül mutatkozott be egy exkluzív program keretében, ahol a sajtó kiemelt képviselői, buyer-ek es különböző VIP vendégek ismerhették meg a magyar tervező, Cserkuthy Hanna brandjét.

A Whispering Wind márkát alapító Cserkuthy Hanna 2015 óta a hazai és nemzetközi piacon is egyre nagyobb sikernek örvend, többek között megjelent már a brit Vogue-ban is.

A márka a 2018-as évet a nemzetközi fejlesztésre szánta. A New York Fashion Week keretein belül az ikonikus W Times Square-ben mutatták be a márka legújabb kollekcióját. A rendezvényen többek között az NBC vezető amerikai televízió divatszerkesztője, a Conde Nast divatújságírói és különböző vezető New York-i divatbloggerek is megjelentek. A brand emellett egy exkluzív fotóanyagot is készített egy híres New York-i „streetstyle” fotóssal a város ikonikus utcáin és a Times Square fényrengetegében.

Az eseményt követően a Cserkuthy Hanna legújabb kollekciója iránt több New York-i üzlet is érdeklődött és ezen felül még maláj buyerek is felfigyeltek és megkeresték a brandet értékesítési lehetőségekkel. A Whispering Wind a New York-i sikereket követően egy exkluzív London Fashion Week rendezvényre  is meghívást kapott, ahol nagykövetek, valamint a brit divatsajtó képviselői előtt is prezentálhatta kollekcióját.

Whispering Wind márka 2018-as őszi-téli kollekcióját New York és a modern, nagyvárosi nő inspirálta. A kollekcióban a barnás, nude illetve a szürke árnyalatok dominálnak, melyet a fukszia és piros árnyalatai egészítenek ki. A kollekció darabjaihoz minőségi anyagokat használt a tervező, mint például selymet, minőségi pamutot és szövetet. A kollekció elegáns, nőies, merész de ugyanakkor kényelmes darabokból áll.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat