A divatházak új házai

2018. március 14.
Káprázatos palotákban rendezkedtek be divatházak az elmúlt években. De vajon a divatház teszi rendkívülivé a palotát vagy pont fordítva, az növeli a brand értékét?

A Gucci firenzei múzeuma, benne a néhány hónapja nyílt Gucci Garden

A Marie Claire áprilisi számának nyitó cikkében megmutatjuk, hogyan és miért költöznek valószínűtlenül értékes, történelmi palotákba vagy építenek maguknak high-tech főhadiszállásokat a vezető nemzetközi divatbrandek.

A Gucci Garden egyedi darabokat árusító butikja, de van itt étterem és kiállítás is

A cikkben szereplő márkák ma már valóságos birodalmak, miközben néhány évtizede még csak egy kis bolttal vagy műhellyel rendelkeztek. A lenyűgöző székhely a márkaépítés fontos eszköze, és természetesen ebben sem árt versenyezni a konkurenciával…

A Gucci Hub, itt működnek a divatmárka irodái, a grafikai részlege és a fotóstúdiója is

A bámulatos helyszíneket azután a divatbemutatók mellett igyekeznek a művészet szolgálatába állítani: kiállításokat rendeznek, teret adnak fiatal tehetségeknek, nevelik az utánpótlást, workshopokat, divat- és kulturális eseményeket rendeznek.