A női érzékiség művészete az önbizalomból és abból a hitből ered, hogy a valódi szabadság választható: hogyan szeretsz, csábítasz és leszel sikeres, ez csak rajtad áll. Az olasz fehérneműmárka kampánya egy erős és pozitív üzenetet hordoz, amit egy teljesen egyszerű, nappal és éjszaka is viselhető megjelenésen keresztül közvetít, ami minden alkalmat egy különleges élménnyé varázsol.
“Nessuno mi può giudicare” (“A saját utamat járom”) énekelte Caterina Caselli közel ötven évvel ezelőtt. Ez az üzenet inspirálta az Intimissimi új kampányát, ami plakátokon, magazinokban, televízióban és az interneten is felbukkan majd világszerte.
Pontosan húsz évvel azután, hogy a kultikus sorozat, a Szex és New York elindult, az Intimisssimi úgy döntött, hogy a nőies vonzerőt egy mindenki számára jól ismert arccal élteti és ő nem más, mint Sarah Jessica Parker. A márka legújabb nemzetközi kampányának sztárja egy inspiráló nő, aki intelligenciájának, karizmájának és nőiességének köszönheti sikerét.
Az Intimissimi mindig is a valódi nőiességet éltette, éppen ezért választották Sarah Jessica Parkert nagykövetnek. A stílusikon rengetegszer bebizonyította, hogy úgy is lehet valaki sikeres az életben, hogy hátat fordítana önmagának. Azok a nők, akik felismerik a bennük rejlő értékeket, szeretik önmagukat és kötöttségek nélkül döntenek, ők ennek a kampánynak az igazi célközönsége.
Az új, félkosaras, szivacsos, 100%-ban csipke Jessica melltartó, amit a színésznő New York utcáin sétálva visel, nőies dekoltázst kölcsönöz a benne található szivacsos kialakításnak és tökéletes alátámasztásnak köszönhetően.
Az Intimissimi a feminin vonalak kihangsúlyozását támogatja és törekszik arra, hogy a melltartó az öltözködésünk egyik meghatározó darabjává váljon és ezt akár az utcán is bátran meg merjük mutatni. A fekete pizsama és a kivillanó melltartó kombinációja az aktuális trendekre reagál és megadja az esélyt viselőjének, hogy olyan módon fejezze ki érzékiségét, ahogy az neki tetszik.