A kultikus brit textilházzal készített közös kapszulakollekciót a H&M

2018. július 27.
Az ikonikus brit tapéta- és textilházat, a GP & J Bakerrel, melyet több mint 100 évvel ezelőtt, 1884-ben alapítottak, most pedig egy kapszulakollekció erejére a H&M-be érkezik a márka szellemisége. 

A női darabokat tartalmazó kollekcióhoz a GP & J Baker legrégebbi printjeit használták fel a tervezők, hogy időtlen darabokat alkossanak, amelyek augusztus 2-ától lesznek kaphatóak a H&M üzleteiben és online.

„Nagyon boldogok és büszkék vagyunk, hogy lehetőségünk volt a H&M-mel együtt dolgozni és közösen alkotni egy ilyen csodálatos kollekciót. Azok a printek, amelyeket a kollekcióhoz használtunk a GP & J Baker márkánk DNS-ét képezik. Némelyike a márkánk legikonikusabb és nagyra becsült designja, és ezeket egy új terület, a divat alkotásain látni egy csodálatos dolog.” – mondta Ann Grafton, a GP & J Baker vezérigazgatója és kreatívigazgatója.

A print minták, amelyeket a kollekcióhoz választottak, a márka legkedvesebbjei, illetve néhányuk régi, az archívumból választott minta. Ilyen például a Magnólia, melyet William Turner festett a GP & J Baker számára 1913-ban. Turner klasszikus keleti madár, virág és hortenzia mintái, az erőteljes, fafaragásokra emlékeztető geometriai mintákkal keverednek, ezzel tisztelegve az art deco tervező Jean Durand munkássága előtt.

A kollekció világos és könnyed, tele elegáns és romantikus darabokkal. A sziluettek hosszúak, légiesek és markánsak a puffos vállrésszel, tölcsér- vagy épp ballonszerű ujjakkal és a kontrasztos mintájú szegélyekkel.

6 fotó megtekintése

“Ez egy tökéletes időszak a divatban  a hangsúlyos printek és minták megalkotására, így nagyon izgatottak vagyunk a világ egyik legismertebb tapéta- és textilházával való együttműködésünk miatt. A kollekció darabjai nőiesek és erőteljesek, mégis laza érzést sugároznak, és reményeink szerint szeretni fogják azok, akik nemcsak a divatért, de a print designért is rajonganak” – mondta Pernilla Wohlfahrt, a H&M designért felelős igazgatója.