Újabb magyar márka a siker útján

2018. december 08.
Hordható, részleteiben mégis merész és egyedi darabokat találunk új kedvenc magyar márkánk, a Zia legújjabb kollekciójában. Bemutatunk egy friss, sikeres hazai brandet, ami gőzerővel halad előre.

Csizmazia Anett 2016-ban alapította meg saját ruhamárkáját, a ZIA-t. Az elmúlt két évben a brand óriási utat tett meg – nem csak a hazai divatvilágban mutatkozott be, de külföldi divatmagazinok hasábjain is visszaköszöntek már ikonikussá vált darabjai.

A tervező kitűnően ötvözi a klasszikus elemeket a kortárs divat stílusjegyeivel, amellyel egyedülálló módon találja meg a finom egyensúlyt az elegancia és az utcai viselet között.

„A kollekciókat a belváros pezsgése inspirálja, amivel az izgalmas és stílusos egyéniségeket szeretnénk megszólítani. Azokat, akik nem veszik túl komolyan magukat és a világot, akik képesek együtt nevetni a környezetükkel” – Csizmazia Anett, a ZIA alapító tervezője.